ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری واضح از نسخه سفیدرنگ HTC One M10

در روزهایی که فاصله چندانی با آغاز کنگره جهانی موبایل نداریم، درز تصاویر و اطلاعات مختلف از پرچمداران شرکت های مختلف در حال افزایش است. در روزهای گذشته تصاویر مختلفی از موبایل های مورد انتظاری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

در روزهایی که فاصله چندانی با آغاز کنگره جهانی موبایل نداریم، درز تصاویر و اطلاعات مختلف از پرچمداران شرکت های مختلف در حال افزایش است. در روزهای گذشته تصاویر مختلفی از موبایل های مورد انتظاری از جمله گلکسی s7 سامسونگ و G5 ال جی منتشر شد، که عطش طرفداران را بیش از پیش افزایش داد.

اما به نظر می رسد ماجرا به اینجا ختم نخواهد شد و پرچمدار ۲۰۱۶ اچ تی سی هم قرار است باز هم سهمی از این لو رفتن ها داشته باشد. امروز برای اولین بار تصویری از نسخه سفید رنگ One M10 این شرکت تایوانی در اینترنت منتشر شد.

این بار هم پای افشاگر معروف Evan Blass در میان است. او مدتی قبل هم تصویری از نسخه سیاه رنگ موبایلی که فعلاً با نام رمز Perfume شناخته می شود را در فضای مجازی منتشر نمود.

HTC-One-M10-White

 

از لحاظ ظاهری به نظر می رسد که هر دو موبایل از یک مدل مشابه باشند، که البته نمی تواند احتمال حقیقی بودن این تصاویر را کم یا زیاد کند.

اچ تی سی قبلاً اعلام کرده بود که پرچمدار سال ۲۰۱۶ آنها از لحاظ ظاهری به مدل One A10 شباهت خواهد داشت. از مجموع این اطلاعات این طور برداشت می شود که شرکت تایوانی امسال تمرکز زیادی را بر طراحی ظاهری پرچمدارش گذاشته است.

در خصوص مشخصات سخت افزاری اطلاعات جدیدتری در دسترس نیست. تا اینجای کار می دانیم که به احتمال فراوان One M10 از یک نمایشگر ۲.۵ اینچی آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات ذکر شده برای این محصول اچ تی سی است.

باید تا ماه مارس (اسفند ماه) منتظر ماند و دید حاصل آخرین تلاش های شرکت اچ تی سی برای خروج از بحران چگونه از آب در خواهد آمد، و آیا این اسمارت فون جدید می تواند به رفع بخشی از مشکلات فعلی این کمپانی بحران زده کمک کند یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    وقتی خودش گفته شبیهa9هست پس صد درصد خودشه

  • سجاد
    سجاد | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    سامسونگ رو ساختن گذاشتن اونجا

  • حسین
    حسین | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    سامسونگ نیست؟هه

    • love
      love | ۱ اسفند ۱۳۹۴

      چی سامسونگ نیست؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی