ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسابقه طراحی هایپرلوپ اسپیس اکس با دو ماه تاخیر برگزار می شود

بنابر ایمیلی جدیدی که از سوی کمپانی اسپیس اکس ایلان ماسک برای شرکت کنندگان مسابقه طراحی هایپرلوپ ارسال شده، تاخیرهای به وجود آمده در روند احداث فضای مورد نیاز سبب شده تا زمان شروع این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

بنابر ایمیلی جدیدی که از سوی کمپانی اسپیس اکس ایلان ماسک برای شرکت کنندگان مسابقه طراحی هایپرلوپ ارسال شده، تاخیرهای به وجود آمده در روند احداث فضای مورد نیاز سبب شده تا زمان شروع این مسابقات به تعویق افتاده و در ماه آگوست و یا حتی دیرتر آغاز به کار کند.

در ایمیل اسپیس اکس آمده که: «بهترین حدس ممکن برای برگزاری مسابقه طراحی هایپرلوپ، اوایل تا اواسط ماه آگوست است»، اما حتی این تاریخ جدید هم امکان دارد تحت تاثیر روند ساخت و ساز و آزمایش تغییر کند. اسپیس اکس گفته که تاریخ دقیق حدود 6 هفته قبل از مرحله آزمایشی به دانشجویان اعلام خواهد شد و البته می توان منتظر اطلاعات بیشتری از این رویداد در فصل بهار بود.

باید توجه داشت که تاخیر به وجود آمده در برگزاری مسابقات طراحی هایپرلوپ چندان قابل توجه نیست و البته فرصتی دو ماهه برای دانشجویان فراهم می کند تا پروژه های خود را ارتقا دهند.

اولین دوره از مسابقات طراحی هایپرلوپ ماه پیش برگزار شد و تیم انستیتو تکنولوژی ماساچوست توانست جایزه اصلی آن را مال خود کند. با این حال مسابقات طراحی هایپرلوپ اسپیس اکس، دسته بندی های بسیاری متفاوتی را شامل می شوند و تیم های دیگر نیز، جوایزی در دسته های «پیش رانش»، «طراحی»، «ترمز» و غیره دریافت نمودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی