ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هاوربورد شگفت انگیز؛ معرفی بازی Power Hover

تصور سوار شدن بر یک اسکیت بورد بدون چرخ و معلق در هوا همه ما را به وجد می آورد، به شرط آنکه موقع این کار آتش نگیریم!‌ بر خلاف هاوربوردهای منفجرشونده و غیر قابل اطمینان دنیای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

تصور سوار شدن بر یک اسکیت بورد بدون چرخ و معلق در هوا همه ما را به وجد می آورد، به شرط آنکه موقع این کار آتش نگیریم!‌ بر خلاف هاوربوردهای منفجرشونده و غیر قابل اطمینان دنیای واقعی، هنوز هم هاوربوردهای شگفت انگیز فیلم های علمی-تخیلی در بین مردم پرطرفدارند، و بازی Power Hover هم این موضوع را به خوبی اثبات کرده.

عنوان تحسین شده استودیوی Oddrok که در پلتفرم iOS، با استقبال بسیار خوب کاربران و وبسایت هایی همچون تاچ آرکید و پاکت گیمر مواجه شد، دو ماه پس از انتشار در آیفون و آیپد حالا به صورت رایگان در اختیار اندرویدی ها قرار گرفته تا افراد بیشتری بتوانند محو گیم پلی استثنایی و چالش برانگیزش شوند.

screen640x640 (2)

Power Hover یک بازی رانر مرحله ای است که در آن می توانید سوار بر هاوربورد، با حرکات آکروباتیک نیروی جاذبه را به مبارزه بطلبید. از منظر لول دیزاین و تنوع مناظر، Power Hover به جرأت یکی از بهترین بازی هایی است که پلتفرم موبایل تاکنون به خودش دیده: صحرا، اقیانوس، جاده های شهری و آسمان مکان هایی هستند که در بازی از آنها گذر می کنید و با موانع و دشمنان دست و پنجه نرم خواهید کرد.

screen640x640 (1)

گرافیک به ظاهر ابتدایی Power Hover، به لطف زوایای سینماتیک دوربین و چند ضلعی های تمیز و شسته رفته، بسیار چشم نواز از آب درآمده و هر گیمری را محو خودش می کند. اوج این زیبایی را می توانید در باس فایت های بازی ببینید؛ مبارزاتی که تغییر زوایای دوربین و عظمتش شما را به یاد عناوینی همچون گاد آو وار و بایونتا خواهد انداخت.

screen640x640 (3)

توسعه دهندگان Power Hover در بازی مکانیزم کنترلی مبتنی بر قوانین فیزیک و بسیار دقیق پیاده کرده اند تا فقط به آسانی چپ و راست کردن کاراکتر، قادر به رد کردن مراحل نباشید. حفظ تعادل کاراکتر روی هاوربورد، ابدا کار آسانی نیست و اگر حرکات شدیدی انجام دهید، ممکن است از روی آن سقوط کرده و ناچار به ادامه بازی از چک پوینت قبلی شوید.

همانطور که گفتیم، Power Hover یک بازی مرحله ای است که باید هدف مشخصی در آن دنبال کنید، و آن هدف چیزی نیست جز جمع آوری باتری هایی که در مسیر قرار گرفته و سالم رسیدن به خط پایان. بسته به اینکه چقدر خوب بازی کنید، آخر هر مرحله بین یک تا سه ستاره کسب خواهید کرد که مجوز ورودتان به دنیاهای بعدی بازی هستند.

اگر خواهان تجربه یک هاوربورد سواری طولانی و پر فراز و نشیب هستید، به هیچ وجه بازی فوق العاده Power Hover را از دست ندهید.

[لینک کمکی برای گوگل پلی]

Power Hover

Power Hover

سازنده: Oddrok قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 2.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 80 / 57 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی