ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویل.آی.ام ساعت هوشمند تازه خود را با نام Dial معرفی کرد

ویلیام آدامز، موسیقیدان کاریزماتیکی است که بیشتر با نام Will.i.am شناخته می شود و تصمیم گرفته ساعت هوشمند متفاوتی را معرفی نماید. این هنرمند که پیشتر از خوانندگان یک گروه موسیقی معروف بوده همزمان در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

ویلیام آدامز، موسیقیدان کاریزماتیکی است که بیشتر با نام Will.i.am شناخته می شود و تصمیم گرفته ساعت هوشمند متفاوتی را معرفی نماید. این هنرمند که پیشتر از خوانندگان یک گروه موسیقی معروف بوده همزمان در حوزه تکنولوژی نیز فعالیت داشته است.

او تا به حال چندین قاب مختلف برای آیفون ارائه کرده است و نوعی پوشیدنی مچی به نام پلاس را هم عرضه کرده. البته هیچیک از این محصولات نتوانستند به موفقیت برسند یا توجه ویژه مخاطبان را به خود جلب نمایند، با این حال، چنین مساله ای او را از تلاش کردن و تولید ساعت جدیدش به نام Dial باز نداشت.

Dial نوعی دستگاه سر خود است که از سیم کارت هم پشتیبانی می کند و قرار است که به صورت انحصاری از طریق شبکه موبایلی Three در انگلستان عرضه گردد.

این محصول نیز مانند پلاس، سبک و سیاقی شبیه به دستبندهای عریض دارد و کمتر همانند یک ساعت معمولی است. دستگاه یک نمایشگر بزرگ و مربعی شکل دارد که در مرکز آن قرار می گیرد و می توانید با یک دستیار صوتی به نام AneedA نیز که برای آن در نظر گرفته شده است با ساعت مکالمه داشته باشید (این اسم در واقع تلفیقی از کلمه آنیتا و عبارت I need Help یا من به کمک نیاز دارم است).

با این دستگاه دیگر برای ارسال پیامک، برقراری تماس یا ارسال ایمیل و پخش موسیقی به تلفن هوشمند خود نیاز ندارید و می توانید همه این کارها را مستقیما از طریق خود دستگاه انجام دهید.

گجت مورد بحث در قالب دو رنگ سفید و مشکی ارائه می گردد و همان امکانات دستگاه های تناسب اندام و سلامت را در اختیار کاربرانش می گذارد که از آن جمله می توان به امکان دنبال کردن قدم ها و فعالیت های بدنی اشاره نمود.

در حال حاضر اطلاعات و جزئیات اندکی در مورد این محصول موجو است و صرفا می دانیم که از چیپست کوالکام بهره می برد و به یک دوربین جلویی مجهز گردیده است. نرم  افزار دستگاه نیز از جمله مواردی است که هنوز مشخص نشده چراکه ظاهرا از یک پلتفرم تثبیت شده نظیر Android Wear بهره نمی برد.

شرکت Three قرار است که این محصول را به صورت آنلاین عرضه نماید و از بهار نیز دستگاه از طریق فروشگاه های فیزیکی قابل خریداری خواهد بود. در هر حال علاقمندان به خرید این دستگاه لازم است یک فرم اینترنتی را پر کرده یا آدرس ایمیل خود را برای سازنده ارسال نمایند.

براساس اعلام سایت تلگراف لازم است که یک قرار داد دو ساله برای دریافت این اسمارت واچ امضا گردد و قیمت آن نیز ماهانه برابر با 20 پوند خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی