ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی بتسدا سه «پروژه بلندمدت» در دست کار دارد

در طی همایش DICE Summit امسال، تاد هاوارد، کارگردان بازی فال آوت 4، برخی از برنامه های کمپانی بتسدا برای چند سال آتی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. هاوارد در سخنرانی خود گفت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

در طی همایش DICE Summit امسال، تاد هاوارد، کارگردان بازی فال آوت 4، برخی از برنامه های کمپانی بتسدا برای چند سال آتی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. هاوارد در سخنرانی خود گفت که بتسدا امروز بیش از هر زمان دیگری در حال فعالیت است؛ در واقع آن ها در حال حاضر توسعه بسته های الحاقی فال آوت 4 و نیز سه پروژه بلندمدت را در دستور کار دارند.

به گفته هاوارد، این سه پروژه با تمام عناوینی که قبلا از سوی بتسدا ساخته شده اند متفاوت خواهند بود، هرچند که همانند بازی های سابق کمپانی مورد بحث، در «دنیایی بزرگ و دیوانه وار» می گذرند. وی هم چنین اشاره کرده که بتسدا به دلیل فعالیت های چند سال اخیر خود و استخدام کارمندان جدید، حالا این توانایی را دارد تا به صورت همزمان روی پروژه های بیشتری نسبت به قبل کار کند.

با این وجود، نباید انتظار داشت که این سه عنوان جدید در آینده نزدیک عرضه شوند، چرا که به گفته هاوارد حتی فعلا برنامه ای برای معرفی این بازی ها نیز وجود ندارد. اما در کنار عناوین جدید، هاوارد بخشی از سخنرانی خود را به بازی موبایل Fallout Shelter اختصاص داد که ظاهرا با بازخورد فوق العاده ای از سوی طرفداران این فرنچایز مواجه شده است.

بنابر سخنان هاوارد، تا به امروز Fallout Shelter حدود 4 میلیارد بار تجربه شده و گیمرها وقت بیشتری صرف آن ،به نسبت تمام عناوین فال آوت در مجموع، کرده اند. به عقیده هاوارد، تیم سازنده Fallout Shelter می خواست روی عنوانی کوچک کار کند که تولید آن زمان زیادی طلب نکند، اما عملکرد بازی بسیار بهتر از آن چیزی بود که پیش بینی می کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saman
    saman | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    کاش واسه اندروید هم فال اوت ۴ می داد

مطالب پیشنهادی