ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برای پشتیبانی از «یک میلیارد کاربر جدید بعدی» فضای آنلاین، تیمی از مهندسان را در سنگاپور گرد هم می آورد

گوگل برای آنکه خدمات خود را به شکل هر چه بهتر به کاربرانش در جنوب شرقی آسیا ارائه نماید در حال ایجاد نوعی تیم مهندسی است که صرفا به این منطقه اختصاص یافته است. این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

گوگل برای آنکه خدمات خود را به شکل هر چه بهتر به کاربرانش در جنوب شرقی آسیا ارائه نماید در حال ایجاد نوعی تیم مهندسی است که صرفا به این منطقه اختصاص یافته است.

این غول جستجوگر برای جذب نیروهای مورد نیاز خود استارتاپی به نام Pie را خریداری کرده است که دفتر اصلی اش در سنگاپور واقع شده و پیشتر در زمینه توسعه راهکارهای ارتباطی ویژه محیط های کاری فعالیت می کرد.

گوگل همچنین اعلام کرده که به دنبال جذب نیروهای جدید است (هم فارغ التحصیلان جدید و هم مهندسان با سابقه) تا تیم خود را پربارتر نماید و حتی در نظر دارد از طریق فراخوان، گروهی از کارکنان خود را برای نقل مکان به سنگاپور دعوت نماید. دانش آموزان نیز می توانند یک دوره 12 هفته ای کارآموزی را در این شرکت بگذرانند که البته این دوره ها در استرالیا اتفاق خواهند افتاد.

اما علت اتخاذ چنین تصمیمی از سوی شرکت ساکن مانتین ویو چیست؟ این شرکت به خوبی می داند که تازه واردان به دنیای اینترنت در جنوب شرقی آسیا متفاوت از آنهایی هستند که در آمریکا زندگی می کنند. در این مناطق بسیاری، از تلفن های هوشمند ارزان قیمت به عنوان اصلی ترین دستگاه کامپیوتری خود به جای لپ تاپ و سیستم های دسکتاپی استفاده می کنند.

در این مناطق ارتباط اینترنتی هم می تواند مشکل دیگر باشد که این مساله یا به خاطر هزینه استفاده از این سرویس هاست یا سرعت و یا پایداری ارتباط.

در نتیجه ایجاد تیمی که به این کاربران نزدیک تر باشند و تفاوت های فرهنگی در این مناطق را درک کنند، اقدامی کاملا معقول و منطقی از سوی گوگل محسوب می شود. از طرف دیگر، یک کارمند محلی بهتر می تواند به جامعه و درخواست هایش واکنش نشان داده و به ایده های جدید و بهینه برای این مناطق دست پیدا کند.

Caesar Sengupta از مدیران گوگل در مطلبی اظهار داشت: به همین خاطر است که ما در حال ایجاد یک تیم مهندسی تازه در سنگاپور هستیم. ما قصد داریم از این طریق به یک میلیارد جمعیتی که قرار است در آینده به فضای آنلاین بیایند نزدیک تر شویم و محصولاتی را توسعه دهیم که برای این گروه مفید هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی