ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از لوازم جانبی متفاوتی برای G5 پرده برداشت

تردیدی وجود ندارد که LG انرژی زیادی را برای ایجاد تغییر در طراحی پرچمدار جدید خود صرف کرده است، اما تمام زمان سازنده صرف این محصول نشده و لوازم جانبی متنوعی نیز طراحی شده که در کنار آن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۲

تردیدی وجود ندارد که LG انرژی زیادی را برای ایجاد تغییر در طراحی پرچمدار جدید خود صرف کرده است، اما تمام زمان سازنده صرف این محصول نشده و لوازم جانبی متنوعی نیز طراحی شده که در کنار آن به بازار عرضه خواهند شد.

هرچند شرکت کره ای در تصمیمی نه چندان دلچسب این لوازم جانبی را «دوستان» پرچمدار تازه نامیده، اما لازم است بدانید که با وجود این نامگذاری سهل انگارانه، ابزارهای ارائه شده از عملکرد جذابی برخوردار بوده و کارایی تلفن هوشمند G5 را به شکل محسوسی افزایش خواهند داد، آن هم بدون اینکه به مراحل پیچیده برای راه اندازی و استفاده از این لوازم جانبی نیاز باشد.

برای نمونه می توان به هدست واقعیت مجازی این شرکت اشاره کرد که به روش استریواسکوپ عمل نمی کند و در نتیجه تجربه کاربری آن در سطح پایینتری نسبت به رقبا قرار می گیرد، اما در عوض حتی از یک تلفن هوشمند هم سبک تر است و به دلیل نوع طراحی، امکان همراه داشتن و استفاده از آن به سادگی وجود دارد.

6f9a1485-1

این هدست، درگاه USB Type-C را برای اتصال به G5 مورد استفاده قرار می دهد و نمایشگر ۱.۸۸ اینچی IPS آن، از ۶۳۹ پیکسل در هر اینچ برخوردار است.

6f9a1490-1

ال جی علاوه بر این، یک دوربین به نام 360 Cam (کم ۳۶۰) نیز ارائه کرده تا کاربران هدست واقعیت مجازی، تنها به محتوای تولید شده برای پلتفرم Google Cardboard محدود نبوده و قادر باشند محتوای شخصی و مورد علاقه خود را برای مشاهده در این محصول تولید نمایند.

6f9a1528-1

این دوربین تصاویر 2K را با استفاده از ۲ سنسور ۱۳ مگاپیکسلی خود روی حافظه داخلی ۴ گیگابایتی به ثبت می رساند و امکان افزایش ظرفیت داخلی نیز، از طریق کارت حافظه برای دستگاه در نظر گرفته شده است.

سازنده البته کیفیت صوتی را نیز در این میان فراموش نکرده و ۳ میکروفن درون دستگاه تعبیه کرده تا امکان ضبط صدا به شکل فراگیر ۵.۱ کاناله وجود داشته باشد.

6f9a1539-1

البته لازم است بدانید که برای مشاهده محتوای ضبط شده با این دوربین، تنها به هدست واقعیت مجازی ال جی محدود نبوده و می توانید فیلم های خود را روی سرویس های یوتوب ۳۶۰ و حتی استریت ویوی گوگل آپلود و با دیگران به اشتراک بگذارید.

و اما عنوان عجیب ترین ابزار جانبی به Rolling Bot یا ربات غلطان تعلق می گیرد که به اندازه یک توپ بولینگ است و کنترل از راه دور حرکات آن با استفاده از تلفن هوشمند G5 انجام می گیرد.

6f9a1586-1

این ابزار البته صرفاً اسباب بازی نیست و از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برخوردار است که به گفته سازنده می توانید آن را برای تصویربرداری از حیوانات خانگی خود هنگامی که در منزل تنها هستند مورد استفاده قرار دهید.

6f9a1578-1

این روبات در نهایت از اتصال وای-فای برای ارسال تصاویر ضبط شده به G5 استفاده خواهد کرد و علاوه بر این، امکان کنترل برخی از لوازم خانگی ال جی نیز توسط این محصول وجود خواهد داشت.

6f9a1584-1

در پایان لازم است بدانید که در مراسم رونمایی ال جی، مشکلاتی در عملکرد ابزارهای مورد بحث وجود داشت که البته موردی طبیعی به شمار می رود و سازنده بدون تردید، آنها را تا پیش از عرضه محصول به بازار، رفع خواهد کرد.

6f9a1497-1

6f9a1484-1

6f9a1493-1

6f9a1547-1

6f9a1562-1

6f9a1551-1

6f9a1555-1

6f9a1582-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ُShahrokh
    ُShahrokh | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    همه چی عالی ، فقط حیف که به نظرم تمام ماژولهاش برای ماها ( مخصوصا خودم ) کاربرد چندانی نداره ، چون دنیایی که درش هستیم با دنیای خارج خیلی تفاوت داره و عقب تریم
    اما ماژول دوربین و صدا بسیار کاربردیه و مطمعنا ارزش هزینه رو داره . به خصوص ماژول صدا

  • یوسف
    یوسف | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    من فقط به فوکوس این دوربینایی که باهاش عکس انداختن، نگا میکنم، لامصب عجب فوکوس داره :|

  • administrator
    administrator | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    از الجی همین توقع رو داشتم

    پشت دستگاه رو از شلوغی پاک کند و دستگاه را سبکتر و بهتر کند

    واقعا عالیه

    آقا ما راضی

مطالب پیشنهادی