ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

بلک بری ممکن است در MWC یک اندروید فون جدید معرفی کند [شایعه]

آیان ماه تصاویری از بلک بری Vienna به شما نشان دادیم؛ اسم رمزی برای دومین هندست اندرویدی این شرکت. Vienna به طور قطع به BlackBerry Priv شباهت دارد، اما بدون صفحه کلید کشویی. کیبورد فیزیکی Vienna ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

آیان ماه تصاویری از بلک بری Vienna به شما نشان دادیم؛ اسم رمزی برای دومین هندست اندرویدی این شرکت. Vienna به طور قطع به BlackBerry Priv شباهت دارد، اما بدون صفحه کلید کشویی. کیبورد فیزیکی Vienna بر خلاف کیبورد QWERTY مدل Priv همیشه در معرض دید است، که این یعنی Vienna نسبت به اولین موبایل اندرویدی بلک بری ارزان تر خواهد بود.

به نقل از گزارشی که امروز منتشر شد، بلک بری ممکن است طی مراسم MWC بارسلون، از Vienna رونمایی کند. MWC 2016 روز دوشنبه استارت خواهد خورد، با این حال انتظار می رود گلکسی S7 و S7 edge سامسونگ و G5 ال جی همین امروز رونمایی شوند.

در این مرحله به راحتی نمی توان گفت حرکت بلک بری به سمت اندروید تا چه حد برای این شرکت موفقیت آمیز بوده است. AT&T ماه گذشته فروش انحصاری این دستگاه را از دست داد و T-Mobile نیز آن را به فهرست خود اضافه کرد. انتظار می رود Verizon این تلفن همراه را ماه آینده به بازار عرضه کند و Sprint نیز نهایتاً آن را ارائه خواهد کرد. تا هر ۴ ارائه دهنده ی خدمات تلفن همراه این مدل را ارائه نداده باشند نمی توان از فروش آن پیش بینی دقیقی انجام داد.

شایعات حاکی از آن هستند که Vienna صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 دارد. گفته می شود از ۳GB رم بهره می برد، و دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی باید پشت آن سوار شده باشد. اگر به مدل Vienna بلک بری علاقه دارید، آخرین اطلاعات آن را می توانید از همینجا دنبال کنید. دیجیاتو هم آخرین خبر های MWC را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین اگر بلک بری از مدل تازه ای رونمایی کرد اخبار آن را بلافاصله روی سایت ما خواهید خواند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    priv فوق العاده بود. امیدوارم که بلک بری به این حرکت ادامه بده

  • علی
    علی | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    بعد از طراحی m7 اولین گوشیه که طراحیش چشممو گرفته.زیباست و بسی گران!

مطالب پیشنهادی