ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ZTE از تازه ترین مدل ویدیو پروژکتور اندرویدی و قابل حمل خود پرده برداشت

محصولات سری Spro از جمله مبتکرانه ترین ابزارهای ساخت ZTE به شمار می روند که قابلیت های تلفن هوشمند، پروژکتور، مودم وای-فای و پاور بانک را در یک گجت واحد، در اختیار کاربران قرار می دهند. این ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

محصولات سری Spro از جمله مبتکرانه ترین ابزارهای ساخت ZTE به شمار می روند که قابلیت های تلفن هوشمند، پروژکتور، مودم وای-فای و پاور بانک را در یک گجت واحد، در اختیار کاربران قرار می دهند. این شرکت تاکنون ۲ مدل از ابزارهای خانواده اسپرو را به بازار عرضه کرده بود و حالا در سومین نسل، قابلیت های این گجت را باز هم افزایش داده است.

محصول تازه که Spro Plus نام دارد، از مدل های پیشین بزرگتر و قدرتمند تر است و از یک نمایشگر ۸.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ بهره می برد که این مدل را بیش از تلفن هوشمند، به تبلت ها شبیه ساخته است.

spro_plus____-_1.0

ZTE این محصول را در ۲ نسخه وای-فای و LTE (با پشتیبانی از فناوری VoLTE) و مجهز به ۲ چیپست اسنپدراگون ۸۰۱ یا ۶۲۵ عرضه می کند که البته همه این مدل ها به شکل پیش فرض با اندروید مارشملو نسخه ۶.۰ ارائه خواهند شد.

پروژکتور دستگاه نیز ۵۰۰ لومن قدرت دارد و تصاویر را با رزولوشن WXGA به نمایش در می آورد که نسبت به مدل Spro 2 بیش از ۲ برابر افزایش داشته است. علاوه بر این، به لطف دوربین اکسترنال و ۲ اسپیکر ۴ واتی JBL دستگاه، انجام کنفرانس ویدیویی با مدل Plus امکان پذیر خواهد بود. محصول تازه همچنین از یک باتری با ظرفیت ۱۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت بهره می برد که با هر شارژ قادر است تا ۴ ساعت به پخش ویدیو بپردازد.

spro_plus____-_2.0

ZTE تلاش دارد این ابزار را پس از تلفن هوشمند، به دومین گجت پر استفاده کاربران تبدیل کند و به همین دلیل است که انواع قابلیت های مختلف را درون آن گنجانده است. این مدل تازه همچنین نسبت به نسل های پیشین ظریف تر است و از طراحی جذاب تری بهره می برد، اما لازم است تا رسیدن زمان عرضه (تابستان امسال) و مشخص شدن قیمت دستگاه منتظر بمانیم تا میزان استقبال کاربران از آن مشخص گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی