ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

لنوو از دو موبایل میان رده VIBE K5 و VIBE K5 Plus رونمایی کرد

کنگره جهانی موبایل از فردا در بارسلون آغاز می شود و لنوو امروز با معرفی چند تا از گجت هایش زودتر به استقبال این نمایشگاه بزرگ رفته است. لنوو امروز موبایل های VIBE K5 Plus ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۳:۴۶

کنگره جهانی موبایل از فردا در بارسلون آغاز می شود و لنوو امروز با معرفی چند تا از گجت هایش زودتر به استقبال این نمایشگاه بزرگ رفته است. لنوو امروز موبایل های VIBE K5 Plus و VIBE K5 را معرفی کرد که دومی مدل کوچکتر و محدودتر K5 Plus است.

این موبایل ها رده میانه را هدف گرفته اند و مناسب افرادی هستند که به دنبال امکانات خوب و قیمت مناسب می گردند. به گفته خود لنوو سری موبایل های VIBE K5 عملکرد بسیار خوبی نسبت به قیمتشان دارند. این موبایل ها از بدنه آلومینیومی بهره می برند و از دو سیم کارت پشتیبانی می کنند. تمرکز این دو دستگاه بر روی سرگرمی و به ویژه موسیقی است؛ به همین دلیل از صدای Dolby Atmos و اسپیکرهای استریو پشتیبانی می کنند.

هر دو مدل VIBE K5 دارای ابعاد برابر، ضخامتی 8.2 میلی متری و وزنی معادل 150 گرم هستند و با اندروید 5.1 عرضه می شوند. نمایشگر این دو دستگاه 5 اینچ است که در مدل VIBE K5 رزولوشن آن 720p و در مدل K5 Plus برابر 1080p است. دوربین هر دو مدل 13 مگاپیکسل به همراه فلش است و هر دو از دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برخوردارند. همچنین باتری قابل تعویض آن ها ظرفیت مشابه 2750 میلی آمپری دارد.

Lenovo (1)

تفاوت اصلی دو موبایل در چیپ آن ها است. مدل K5 Plus به چیپ اسنپدراگون 616 با 8 هسته 1.5 گیگاهرتزی مجهز است و مدل K5 از چیپ اسنپدراگون 415 با 8 هسته 1.4 گیگاهرتزی بهره می برد. رم هر دو مدل نیز 2 گیگابایت است. موبایل های سری VIBE K5 لنوو دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی هستند که قابلیت افزایش تا 32 گیگابایت را از طریق کارت حافظه دارند.

این دو مدل در رنگ های نقره ای، طلایی و خاکستری تولید خواهند شد و با قیمت های 129 دلار و 149 دلار به ترتیب برای مدل های VIBE K5 و VIBE K5 Plus در فروردین ماه برای فروش در آسیا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی