ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

مشارکت سامسونگ با SEAT و SAP برای تولید خودروهای هوشمند

شرکت سامسونگ در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده ی تلفن هوشمند در جهان است، و مشتریان آن بی صبرانه منتظر رویداد خبری این شرکت هستند که امروز برگزار می شود. سامسونگ امروز در بارسلونا پرچمداران ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

شرکت سامسونگ در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده ی تلفن هوشمند در جهان است، و مشتریان آن بی صبرانه منتظر رویداد خبری این شرکت هستند که امروز برگزار می شود. سامسونگ امروز در بارسلونا پرچمداران جدید خود یعنی گلکسی S7 و گلکسی S7 اج را معرفی می کند. این در حالی است که تا این لحظه اطلاعات لو رفته ی زیادی درباره ی این دو تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است.

از این ها که بگذریم، سامسونگ تقریباً در هر چیزی که به فناوری مربوط می شود دستی دارد و به نظر می رسد به صنعت در حال رشد فناوری خودرو نیز علاقه ی زیادی داشته باشد. این شرکت همین حالا هم برای توسعه ی فناوری های خودران تیمی تشکیل داده و با ب ام و وارد همکاری شده است. شرکت یاد شده به تازگی اعلام کرده است برای توسعه ی خودرو های هوشمند در آینده، با SEAT و SAP نیز همکاری دارد. این غول فناوری ساکن کره اعلام کرده است این سه شرکت در رویداد MWC بارسلون به معرفی ایده هایی خواهند پرداخت که از آخرین فناوری های روز بهره می گیرند. اما منظور سامسونگ چه ایده هایی می تواند باشد؟ توانایی پرداخت بدون نیاز به خارج شدن از خودرو، استفاده از کلید دیجیتالی، تجربه ی کاربری منحصر به فرد و غیره می توانند بخشی از این ایده ها باشند. اینیونگ ری، رئیس بخش تحقیق و توسعه، نرم افزار و خدمات سامسونگ می گوید: «همکاری سامسونگ با SEAT و SAP نشان دهنده ی تعهد ما به توسعه ی راه حل های نوآورانه برای نسل بعدی خودرو های هوشمند است».

به نظر می رسد این روز ها روز به روز بر تعداد شرکت هایی که در صنعت خودرو مشارکت می کنند افزوده می شود. هرچه می گذرد پلتفرم های Android Auto گوگل، و CarPlay اپل محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و سامسونگ نیز آهسته اما پیوسته در حال ورود به این کسب و کار است. باید صبر کرد و دید سامسونگ در MWC امسال چه چیز هایی در چنته دارد؛ هرچه باشد سامسونگ یکی از بزرگ ترین شرکت های حوزه ی فناوری در سطح جهان است. اگر شما هم علاقه مندید ببینید سامسونگ در ارائه ی اصلی خود از چه محصولات تازه ای رونمایی می کند با دیجیاتو و پوشش ویژه ی رویداد MWC 2016 همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی