ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات فنی موبایل HTC A16 لو رفت؛ تلفن هوشمندی با ویژگی هایی نه چندان شاخص

چند ساعت پیش شایعه تازه ای در رابطه با رونمائی از جدیدترین موبایل HTC در وب منتشر گشته. بر این اساس گفته می شود تلفن هوشمند موسوم به HTC A16 (که هنوز معلوم نیست این نام ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

چند ساعت پیش شایعه تازه ای در رابطه با رونمائی از جدیدترین موبایل HTC در وب منتشر گشته. بر این اساس گفته می شود تلفن هوشمند موسوم به HTC A16 (که هنوز معلوم نیست این نام اصلی دستگاه است یا شماره مدل آن) قرار است در 6 رنگ متفاوت پرده برداری گردد.

با اینکه هیچ صحبتی در مورد مشخصات این اسمارت فون به میان نیامده اما گویا حدودا 150 دلار قیمت خواهد داشت. بنابراین می توان گمانه زنی نمود که این دیوایس جزو موبایل های اقتصادی با امکانات ابتدائی و محدود خواهد بود.

اما پیرو همین حرف و حدیث ها، یکی از کاربران توئیتر با شناسه ی کاربری @LlabTooFeR ادعا می نماید که از مشخصات این موبایل آگاه است و آنها را لو داده: بر اساس گفته های او و مواردی که پیش از این گمانه زنی شده بود، محصول مورد بحث حرف چندانی برای گفتن ندارد و امکانات آن شامل مواردی همچون چیپست اسنپدراگون 210، هشت گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت ارتقاء دارد و 1.5 گیگابایت رم هستند. همچنین در مورد نمایشگر این تلفن هوشمند نیز گفته می شود که 5 اینچی با رزولوشن 720×1280 خواهد بود و با دو عدد دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی و 5 مگاپیکسلی در جلو همراه است.

با اینکه معلوم نیست آیا A16 در MWC 2016 معرفی می گردد یا خیر، اما ایوان بلاس نیز با شناسه ی @evleaks در توئیتر رندرهایی از این محصول را پست نموده و در زیر آنها نوشته: «شنیده های دیروز، اخبار فردا هستند». حالا باید منتظر ماند و دید آیا این دستگاه در کنگره ی یاد شده که از امروز کنفرانس های خبری مرتبط به آن آغاز می شود معرفی می گردد و آیا این شایعات صحت داشته اند یا خیر.

در ادامه می توانید تصاویر این تلفن هوشمند را تماشا نمائید.

HTC-A16 (1)-w600

HTC-A16 (2)-w600

HTC-A16 (3)-w600

HTC-A16 (4)-w600

HTC-A16 (5)-w600

HTC-A16-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی
    علی | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    توی این برهوت طراحی گوشی های هوشمند واقعا طرحهای زیبایی زده.اون سفید خاکستریه خیلی باحاله!

  • حامد
    حامد | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    کاری به سخت افزارش ندارم، اما این مدل دومی از پایین (ترکیب مشکی و آبی) واقعاً قشنگه :)

  • ali
    ali | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    موندم این HTC چرا عاجز از یه اسم درست انتخاب کردن مونده

مطالب پیشنهادی