ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنترلر پهپاد LG Smart Controller معرفی شد

این روزها تب پهپاد همه جا را فرا گرفته است. ال جی نیز در کنفرانس خبری خود در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، با معرفی یک کنترلر پهپاد وارد این عرصه شد. این گجت به کاربر اجازه می ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۵

این روزها تب پهپاد همه جا را فرا گرفته است. ال جی نیز در کنفرانس خبری خود در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، با معرفی یک کنترلر پهپاد وارد این عرصه شد. این گجت به کاربر اجازه می دهد تا از طراحی ماژولار موبایل بهره گرفته و با قرار دادن G5 درون ماژول، آن را به کنترلر پهپاد تبدیل کند.

این کنترلر حاصل همکاری تیم ال جی و شرکت Parrot است که به طور ویژه برای پهپاد مدل Bebop 2 طراحی شده است. البته با مدل های دیگری نیز سازگاری دارد که لیست آن ها اعلام خواهد شد. پهپادهای مورد پشتیبانی این کنترلر دارای دوربین داخلی هستند. این ویژگی باعث می شود ضمن حرکت پهپاد با جوی استیک کنترل، نمای اول شخص نیز در صفحه G5 نشان داده شود تا بتوانید تسلط بیشتری روی کنترل پهپاد داشته باشید.

زمانی که موبایل روی کنترلر قرار دارد، اتصال میان پهپاد و موبایل به صورت خودکار برقرار خواهد شد و نیازی به تنظیمات پیچیده ای برای اتصال دو گجت نیست. شرکت Parrot می گوید که آن ها سعی کرده اند تجربه جدیدی از کنترل پهپاد به شما بدهند به طوری که حرکت آن را واقعاً احساس کنید. آن ها برای این کار، یک موتور لرزشی هپتیک (Haptic) در این کنترلر به کار برده اند که بازخورد حرکت پهپاد را به دست شما منتقل می کند.

کنترلر پهپاد LG Smart Controller امسال عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amin
    amin | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    جی 5 واقعا پیشرفت زیادی داشته نسبت به سری قبلیش و میشه گفت برخلاف پارسال که جلوی سامسونگ حرفی برای گفتن نداشت با این گوشی کمی گردو خاک کنه البته باید دید سامسونگ چیکار کرده و توی عملکرد چقدر قدرتمند شدن،به هر حال من که برای اولین بار از سری گوشی ال جی به خاطر همین جی 5 خوشم اومده.

مطالب پیشنهادی