ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S7 و S7 edge تنها با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه می شوند

آن طور که از اخبار برمی آید، پرچمداران امسال سامسونگ تنها با یک ظرفیت حافظه عرضه خواهند شد. یعنی شما در هنگام خرید تنها می توانید مدل دارای حافظه ۳۲ گیگابایتی را خریداری کنید. به نظر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۲:۳۹

آن طور که از اخبار برمی آید، پرچمداران امسال سامسونگ تنها با یک ظرفیت حافظه عرضه خواهند شد. یعنی شما در هنگام خرید تنها می توانید مدل دارای حافظه ۳۲ گیگابایتی را خریداری کنید. به نظر می رسد این تصمیم سامسونگ به دلیل افزوده شدن قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه اتخاذ شده است.

این مسئله برای بسیاری از کاربران چندان اهمیتی نخواهد داشت. در سال قبل هم بخش عمده فروش پرچمداران سامسونگ با ظرفیت حافظه ۳۲ گیگابایت بوده است، اما این مسیله ممکن است در تصمیم عده ای تردید ایجاد کند.

ضمن این که باید در نظر داشته باشید گلکسی S7  و S7 edge از قابلیت «حافظه تطبیق پذیر» که در اندروید مارشملو وجود دارد پشتیبانی نمی کنند. این یعنی کارکرد کارت حافظه در این اسمارت فون ها مشابه اندروید لالی پاپ خواهد بود. به عبارت دیگر، مانند سابق، شما تنها می توانید فیلم، موزیک و برخی نرم افزارهای سبک را روی حافظه MicroSD ذخیره نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali RF
    Ali RF | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    به نظر من اين مورد كه حافظه تطبیق پذیر رو ساپورت نميكنه ميتونه واسه گيمرها و كساني از برنامه هاى سنگين استفاده ميكنن مشكل ايجاد كنه و كسانى كه اندرويد دارن ميدونن تطبيق پذير بودن واقعاً لازمه براى اندرويد. اميدوارم با يه آپديت اين مورد رو درست كنه!

  • مرتضی
    مرتضی | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    32 گیگ برا نصب برنامه ها خیلی هم زیاده . عکس و فیلما و obb بازی ها تو اس دی باشه برا 4 5 سال گوشی راحت کار میکنه

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    با تمام احترام به فن های بقیه شرکت ها / سامسونگ توی mwc امسال به معنی واقعی ترکوند / اجرا کنفرانس به نحو خیلی خیلی بهتر تماشای کنفرانس با gear vr و گوگل کاردبرد معرفی وسیله های جانبی که از نظر من به مراتب بهتر از الجی بودن ، gear vr از هر نظر بخوایم حساب کنیم بهتره و پشتیبانی بهتری داره و البته gear 360 / از نظر امکانات هم باز بهتر عمل کرده و قابلیت های جالبی بهش اضافه کرده مثل قسمت جدید داخل بازی ها ، مثلا نحوه معرفی و امکانات روشن بودن صفحه نمایش الجی و سامسونگ رو ببینید ، سامسونگ هم کاربرد بیشتری براش گذاشته هم خیلی بهتر معرفیش کرد

مطالب پیشنهادی