ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان شناسایی تماس های ناخواسته به شکل مقیم برای گلسی S7 در نظر گرفته شده است

پرچمدار جدید سامسونگ بدون تردید از امکانات و قابلیت های بسیار متنوعی برخوردار است که می تواند برای کاربران مختلف سودمند باشد، اما یک ویژگی دیگر نیز وجود دارد که لازم است به لیست توانایی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۲۵

پرچمدار جدید سامسونگ بدون تردید از امکانات و قابلیت های بسیار متنوعی برخوردار است که می تواند برای کاربران مختلف سودمند باشد، اما یک ویژگی دیگر نیز وجود دارد که لازم است به لیست توانایی های گلکسی S7 افزوده شود؛ اینکه سامسونگ با Whitepages (که در آمریکا خدمات مربوط به caller ID و شناسایی هرزنامه ارائه می کند) وارد همکاری شده تا سرویس های این شرکت را به شکل مقیم درون پرچمدار تازه قرار دهد، قابلیتی که به کاهش تماس های تبلیغاتی و مزاحمت روی این تلفن هوشمند خواهد انجامید.

با اضافه شدن این قابلیت، هنگام دریافت تماس، نام کسب و کار تماس گیرنده روی صفحه قفل تلفن هوشمند به نمایش در خواهد آمد تا کاربر قادر باشد در مورد پاسخ دادن یا ندادن تصمیم بگیرد.

این سرویس البته برای عملکرد خود تا حد زیادی به گزارش های دریافتی از سوی کاربران متکی است، در نتیجه می توانید با گزارش و ثبت شماره هایی که تماس های ناخواسته یا تبلیغاتی بر قرار می کنند، در بهبود کارایی این خدمات نقشی موثر ایفا نمایید.

البته همانطور که می دانید، Caller ID به هیچ وجه قابلیت جدیدی به حساب نمی آید و اپلیکیشن Whitepages نیز از مدتها پیش روی پلتفرم های اندروید و iOS وجود داشته است، اما با این وجود، اضافه شدن این قابلیت به شکل مقیم در تلفن های هوشمند سابقه چندانی ندارد و پیش از این تنها در موارد محدودی از جمله رام سیانوژن مشاهده شده است.

در پایان گفتنی است که هرچند خدمات Whitepages عمدتاً به آمریکای شمالی محدود است، اما این شرکت قصد دارد سرویس خود را روی گلکسی S7 در کشور های جدیدی ارائه کند که از جمله آنها می توان به استرالیا، برزیل، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، مکزیک، فیلیپین، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، انگلستان و ترکیه اشاره کرد، در نتیجه و با توجه به رفع تحریم ها، امیدواریم این قابلیت مفید به زودی در ایران نیز در دسترس کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شهریار
    شهریار | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    نکسوس 4 و دیگر نکسوس‌ها این قابلیت دارند. از دیتابیس گوگل مپز

مطالب پیشنهادی