ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سری BioShock
ویجیاتو - بازی

باندل «بایوشاک کالکشن» در وب سایت رده بندی سنی برزیل قرار گرفت

سال گذشته میلادی، یک خرده فروشی در آفریقای جنوبی، باندلی جدید به نام Bioshock Collection را در وب سایت خود قرار داد که ظاهرا قرار بود برای دو کنسول پلی استیشن 4 و اکس باکس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

سال گذشته میلادی، یک خرده فروشی در آفریقای جنوبی، باندلی جدید به نام Bioshock Collection را در وب سایت خود قرار داد که ظاهرا قرار بود برای دو کنسول پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود. بعد از این، دیگر خبری درباره بایوشاک کالکشن شنیده نشد، اما حالا بعد از گذشت 5 ماه، وب سایت رده بندی سنی برزیل نیز این بازی را در میان لیست عناوین خود قرار داده است.

بنابر لیست انتشار یافته در وب سایت رده بندی سنی برزیل، این کالکشن سه عنوان بایوشاک، بایوشاک 2 و بایوشاک اینفینیت را در خود جای می دهد و علاوه بر کنسول های نسل هشتم، روی پی سی نیز منتشر خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که تا به امروز هیچکدام از عناوین سری بازی بایوشاک، برای کنسول های نسل فعلی عرضه نشده اند و احتمال دارد که با نسخه ای ارتقا یافته روبرو باشیم. البته لازم به اشاره است که همه این عناوین از طریق سرویس PlayStation Now و نیز قابلیت Backward Compatibility روی پلی استیشن 4 و اکس باکس وان در دسترس قرار گرفته اند، اما هیچ یک از آن ها با نسخه اصلی خود تفاوتی ندارند.

در هر صورت کمپانی 2K، ناشر بازی، هنوز واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده و مشخص نیست که آیا چنین کالکشنی در برنامه کاری آن قرار دارد یا خیر. فعلا باید منتظر ماند و دید که 2K در آینده از چنین باندلی رونمایی خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MR.EXCEPTIONAL
    MR.EXCEPTIONAL | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    بهترین بازی تاریخ تا الان از همه نظر مخصوصا نویسندگی !

مطالب پیشنهادی