ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Gionee S8 با قابلیت فورس تاچ در MWC 2016 معرفی شد

امروز و در جریان نمایشگاه MWC 2016 که در بارسلونای اسپانیا در حال برگزاریست، کمپانی جیونی از اسمارت فون پرچمدار جدیدش S8 رونمایی کرد و آغاز عرضه آن در بازار را اعلام نمود. S8 نخستین موبایل جیونی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۲۴

امروز و در جریان نمایشگاه MWC 2016 که در بارسلونای اسپانیا در حال برگزاریست، کمپانی جیونی از اسمارت فون پرچمدار جدیدش S8 رونمایی کرد و آغاز عرضه آن در بازار را اعلام نمود.

S8 نخستین موبایل جیونی است که لوگوی جدید این شرکت را به نمایش می گذارد. مضاف بر این، اولین اسمارت فون مجهز به نمایشگر حساس به فشار جیونی هم هست که می تواند تفاوت میان لمس، ضربه و فشار را تشخیص دهد.

طبق ادعای کمپانی، اپلیکیشن های نصب شده روی این گجت را می توان با لمس انتخاب کرده و با ضربه پیش نمایشی از آنها دید؛ برای اجرای اپلیکیشن ها هم نیاز است تا روی آیکن آنها فشار وارد کنید.

سری S اسمارت فون های جیونی به نازکی و فلزی بودن بدنه هایشان شهرت دارند، و همین موضوع در مورد S8 نیز صدق می کند. S8 اولین موبایل دارای بدنه فلزی در دنیاست که آنتن در طراحی اش مخفی شده، بدون آنکه تأثیری بر قدرت سیگنال آن گذاشته شود. گجت مورد بحث از دو سیم کارت 4G به طور همزمان پشتیبانی می کند، و یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی AMOLED با شیشه گوریلا گلس 4 در ساختارش به کار گرفته شده.

 

gionees81-292x300

 

قلب تپنده پرچمدار جدید جیونی، یک پردازنده هشت هسته ای هلیو P10 از کمپانی مدیا تک است که همراه با یک رم LPDDR4 چهار گیگابایتی، وظیفه پردازش عملیات سنگین در محیط اندروید مارشملو (با نسخه 3.2 رابط کاربری Amigo) را بر عهده گرفته است.

S8 دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است، هر چند از طریق درگاه حافظه میکرو SD می توان به گنجایش حافظه اش اضافه کرد. باتری این گجت، یک باتری قدرتمند 3000 میلی آمپری است که بنابر ادعای جیونی می تواند یک روز کامل دوام بیاورد. NFC و پشتیبانی از دو سیم کارت نیز از دیگر قابلیت های این اسمارت فون پرچمدار جدید به شمار می آیند.

اما می رسیم به دوربین. پشت دستگاه، یک دوربین قدرتمند 16 مگاپیکسلی با ضریب گشودگی دهانه لنز f/1.8 و مجهز به فوکوس خودکار لیزری تعبیه شده تا در شرایط نور کم، بهترین تصاویر را شکار کند. اما دوربین سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که فلش مجازی برای گرفتن سلفی در جاهای تاریک نیز از امکانات بسیار خوب آن محسوب می گردد.

جیونی S8 برای فیلمبرداری هم اسمارت فون ایده آلی است. با ترکیبی از قدرت چیپ فیلمبرداری AKM4941 HD و همکاری دو میکروفون، شفاف ترین ویدئوها را می توانید با دوربین S8 فیلمبرداری نمایید.

Gionee-S8-Gold-Front

Gionee-S8-Gold

Gionee-S8-Silver-Front

Gionee-S8-Silver

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی