ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زاکربرگ در مراسم رونمایی از گلکسی اس 7 حاضر شد

فیسبوک و سامسونگ در توسعه تکنولوژی واقعیت مجازی همکاری تنگاتنگی دارند. در واقع، Gear VR با بهره گیری از فناوری آکیلس (شرکتی که سامسونگ در سال 2014 خرید) ساخته شده و حضور مارک زاکربرگ در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۱۵

فیسبوک و سامسونگ در توسعه تکنولوژی واقعیت مجازی همکاری تنگاتنگی دارند. در واقع، Gear VR با بهره گیری از فناوری آکیلس (شرکتی که سامسونگ در سال 2014 خرید) ساخته شده و حضور مارک زاکربرگ در مراسم امروز سامسونگ اندکی تعجب برانگیز بود.

زاکربرگ روی استیج رفت و گفت: «واقعیت مجازی، پلتفرم بعدی است، جایی که هر کسی می تواند هر چیزی که می خواهد را بسازد و تجربه کند. هم اکنون، بیشترین استفاده آن برای بازی ها بوده و با سرعت بالایی در حال رشد است.»

وی سپس با کارهایی که از طریق این فناوری امکان پذیر است اشاره کرد و افزود: «این ها دلایل سرمایه گذاری فیسبوک روی واقعیت مجازی هستند. واقعیت مجازی پلتفرم بعدی اجتماعی است و به همین دلیل است که ما با سامسونگ کار می کنیم.»

زاکربرگ می گوید سامسونگ تنها شرکتی است که می تواند صفحات OLED با کیفیت لازم برای نمایش تصاویر واقعیت مجازی را به گونه ای بسازد که همه گیر شوند.

در ادامه او اشاره کرد که تاکنون بیش از 1 میلیون ساعت ویدیو از طریق هدست های واقعیت مجازی تماشا شده که نشان دهنده تصمیم صحیح افزودن ویدیوهای 360 درجه به فیسبوک است.

دست آخر، زاکربرگ اعلام نمود که 200 اپلیکیشن بازی برای آکیلس ریفت در دست توسعه است که ماینکرفت یکی از مهم ترین آن ها به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • نیما
    نیما | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    بازم میگم آکیولس رو فیسبوک خریده نه سامسونگ.
    واسه دیجیاتو که خیلیا به عنوان منبع خبری معتبر نگاه میکنن خیلی بده که ایرادای اینجوری بنویسه و حتی اصلاحشو از طرف کاربرا نمایش نده...
    اینو قبول کنین هیچکس کامل و بدون نقص نیست و همه باید اشتباهاشونو قبول و اصلاح کنن.!

  • نیما
    نیما | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    چرت و پرت بنویسیم که شو میکنید. اما ایراد و انتقادو نه...!

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    ماینکرافت برای واقعیت مجازی که مال مایکروسافته! تازه ایدش اولین بار با هدست هولولنز معرفی شد...

مطالب پیشنهادی