ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از تبلت های ارزان قیمت اندرویدی اش پرده برداشت

لنوو علاوه بر لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز  10 خود، چندی پیش از سری جدید تبلت های اندرویدی اش با نام TAB3 نیز پرده برداشت. این سری حاوی دو مدل به نام های TAB3 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۴۵

لنوو علاوه بر لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز  10 خود، چندی پیش از سری جدید تبلت های اندرویدی اش با نام TAB3 نیز پرده برداشت.

این سری حاوی دو مدل به نام های TAB3 7 و TAB3 8 است که به ترتیب نمایشگرهایی 7 و 8 اینچی دارند و در واقع تبلت های اندرویدی فوق العاده ارزان قیمتی هستند که در قالب رنگ های مختلف ارائه شده اند.

مدل دیگر TAB3 10 است که آن هم قیمت پایینی دارد و برای اهالی کسب و کار طراحی و تولید شده است.

download

قیمت TAB3 7 از 129 دلار شروع می شود. این دستگاه دارای یک نمایشگر IPS با رزلوشن 1024 در 600 پیکسل است و از یک پردازنده چهار هسته ای مدیاتک با سرعت کلاک یک گیگاهرتز بهره می برد. یک گیابایت رم، در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء نیز دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول را تشکیل می دهند ضمن آنکه پشتیبانی از شبکه LTE نیز برای آن فراهم است و امکانات تصویری اش هم به یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی خلاصه می شوند.

TAB3 8 نیز با قیمت پایه 99 دلار فروخته می شود که مجهز به یک نمایشگر 8 اینچی IPS با رزلوشن 1280 در 800 پیکسل است و متاسفانه از  LTE پشتیبانی نمی کند، با این همه میتوان با پرداخت مبلغ 50 دلار بیشتر نوع بهره مند از این ویژگی را خریداری کرد.

TAB3 10 Business نیز با قیمت پایه 199 دلار فروخته می شود و با این قیمت یک نمایشگر IPS با رزلوشن 1080p در اختیارتان قرار خواهد گرفت و علاوه بر این، یک چیپست 1.3 گیگاهرتزی چهار هسته ای مدیاتک، دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء، اندروید 6.0، وای فای دو بانده ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی نیز برایش در نظر گرفته شده است.

درست مانند Tab 3 می توان با پرداخت 50 دلار بیشتر نسخه پشتیبانی کننده از LTE این موبایل را خریداری کرد اما علاوه بر این، یک مدل 299 دلاری هم عرضه خواهد شد که رم بیشتری دارد (3 گیگابایت) و حافظه داخلی بالاتری برایش در نظر گرفته شده است (64 گیگابایت).

همانطور که گفته شد این محصول برای اهالی کسب و کار ساخته شده و به همین خاطر تنوع رنگی بالایی ندارد و صرفا در قالب رنگ مشکی ارائه خواهد شد.

این تبلت همچنین استاندارد  IP52 را دارد و در برابر افشره آب مقاوم است، چراکه گروه کاربران هدف آن معمولا چای یا قهوه خود را روی وسایل الکترونیکی مورد استفاده شان می ریزند.

یکی دیگر از قابلیت های خوب در نظر گرفته شده برای این محصول امکان قفل گشایی آن با استفاده از قابلیت تشخیص چهره است. احتمالا دلیل انتخاب این ویژگی نیز آن است که در کسب و کارها، افراد زمان زیادی برای وارد کردن کد یا استفاده از پترن ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.a
    m.a | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    اینم یه بنجل دیگه

مطالب پیشنهادی