ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن مکالمه هوشمند انگلیسی؛ راهی آسان برای تقویت زبان

یکی از معضلات زبان آموزان همیشه این بوده که با وجود دانش خوب و فهم بالای کلمات و مفاهیم انگلیسی، در مهارت مکالمه و بیان صحیح جملات مشکل دارند. به عقیده مدرسین زبان، برای زبان آموزان هیچ چیز به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

یکی از معضلات زبان آموزان همیشه این بوده که با وجود دانش خوب و فهم بالای کلمات و مفاهیم انگلیسی، در مهارت مکالمه و بیان صحیح جملات مشکل دارند. به عقیده مدرسین زبان، برای زبان آموزان هیچ چیز به اندازه تمرین مکالمه با یک پارتنر نمی تواند در تقویت این مهارت موثر واقع گردد.

اپلیکیشن "مکالمه هوشمند انگلیسی"، محصول جدید توسعه دهندگان اپ آموزش زبان Casco پارتنر مجازی شما برای تقویت زبان است؛ ابزاری که به کمکش می توانید مهارت مکالمه انگلیسی تان را از سطح مقدماتی به سطحی مطلوب و قابل قبول برسانید.

Mokaleme 2

با ورود به اپلیکیشن، کار را می بایست از سطح مقدماتی آغاز کرده و با پیشروی در دروس، به سطح متوسط و در نهایت پیشرفته برسید. در هر سطح، تعدادی مکالمه وجود دارد که می توانید آنها را بخوانید، همزمان بشنوید و برای تمرین، خودتان را در نقش یکی از طرف های مکالمه قرار دهید.

به عنوان مثال در یک مکالمه دو نفره، می توانید نقش یکی از طرفین را بر عهده گرفته و وقتی نوبت به شما رسید، جملات او را بخوانید. اپلیکیشن با ضبط صدا، جمله شما را تشخیص داده و مجوز ادامه مکالمه را برایتان صادر می کند. البته اپ مورد بحث برای تشخیص صداها موتوری اختصاصی ندارد و از امکانات Google Now برای این کار بهره می گیرد.

همانطور که گفتیم، مکالمات این اپلیکیشن در سه سطح طبقه بندی شده اند: مقدماتی، متوسط و پیشرفته. دو سه مکالمه اولیه اپ رایگانند، اما برای دسترسی به موارد دیگر باید بسته هایشان را خریداری کنید که هر یک 1500 تومان قیمت دارند. البته با خرید کلیه بسته ها به صورت یکجا، می توانید از تخفیف ویژه توسعه دهنده اپ استفاده کنید و همگی را با قیمت 3000 تومان تهیه نمایید.

"مکالمه هوشمند انگلیسی" شاید بهترین روش برای تقویت مکالمه نباشد، اما شکی نیست که برای استارت و ایجاد علاقه مندی برای ادامه این کار می تواند بسیار مفید و موثر ظاهر شود. این اپلیکیشن بسیار خوب و کارآمد را می توانید همین حالا از کافه بازار دانلود کنید.

مکالمه هوشمند انگلیسی

مکالمه هوشمند انگلیسی

سازنده: Tutsplan قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیل
    نیل | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    اینترنت هم لازم داره؟

مطالب پیشنهادی