ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقاومت در برابر آب و حافظه SD؛ دو قابلیت مهم که مجددا به گلکسی اس 7 بازگشته اند

سامسونگ دقایقی پیش، طی یک کنفرانس خبری بالاخره از دو اسمارت فون پرچمدار جدیدش گلکسی S7 و S7 اج پرده برداری کرد. نکته قابل توجه در مورد این دو گجت جدید، بازگشت دو قابلیت مورد علاقه طرفداران ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۴

سامسونگ دقایقی پیش، طی یک کنفرانس خبری بالاخره از دو اسمارت فون پرچمدار جدیدش گلکسی S7 و S7 اج پرده برداری کرد. نکته قابل توجه در مورد این دو گجت جدید، بازگشت دو قابلیت مورد علاقه طرفداران است که در پرچمدارهای قبلی این کمپانی کره ای غایب بودند؛ یکی مقاومت به آب و دیگری پشتیبانی از کارت های حافظه SD.

مقاومت به آب

گلکسی اس 7 به استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 مجهز شده، بدین معنا که می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. همین میزان مقاومت می تواند به خوبی گجت را در برابر حوادثی مثل افتادن در جوی های آب یا سینک ظرفشویی محافظت کند.

گفتنی است که گلکسی اس 5، آخرین موبایل مقاوم در برابر آب سامسونگ محسوب می شد، چرا که کمپانی کره ای قابلیت مذکور را به خاطر طراحی نازک گلکسی اس 6، از پرچمدار پیشین خود حذف نمود.

گلکسی اس 5 علیرغم ضد آب بودن، مشکل بزرگی داشت: پورت محل اتصال شارژر به آن می بایست همیشه با یک کاور مسدود می شد. در غیر این صورت، آب به درون دستگاه نفوذ کرده و موجب خرابی آن می شد. خوشبختانه سامسونگ با تدبیری هوشمندانه، این مشکل را در طراحی گلکسی اس 7 مرتفع کرده و حالا قصد دارد تا پرچمدار جدیدش را بدون نیاز به پوشش برای پورت شارژر روانه بازار نماید.

پشتیبانی از کارت های حافظه SD

assembly_bestfeatures_3.00_02_04_23.still001

درگاه حافظه میکرو SD پس از غیاب در گلکسی اس 6، مجددا به ساختار پرچمدار جدید بازگشته است. با بکارگیری کارت های حافظه، کاربران می توانند فضای حافظه داخلی موبایل را برای نصب اپلیکیشن های بیشتر حفظ کرده و در عوض تصاویر، ویدئوها و موزیک را به حافظه SD بفرستند.

سامسونگ در گلکسی اس 7 به جای قرار دادن درگاه حافظه SD در پشت بدنه اسمارت فون، آن را به محفظه سیم کارت منتقل کرده و ضمنا امکان افزایش حافظه تا میزان 200 گیگابایت را برای کاربران فراهم نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ع.کریمی
    ع.کریمی | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    وای اگه edge دوسیم نده برنامه هام میریزه به هم. منم بصورت ضروری دوسیمشو میخوام

  • omid99
    omid99 | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    هیچ سایتی در مورد دو سیم کارته بودن یا نبودن این گوشی چیزی نگفته . مثل اینکه نسخه دو سیم کارت نداره

  • safi
    safi | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    خب جالب شد باید مقایسه با گوشی های دیگه ای مثل سونی ال جی در مورد دوربین(مثل سرعت فوکوس. ثبت جزییات. میذان جذب نور. و....) بررسی بشه واینکه سونی باید در z6خیلی تلاش بیشتری بکنه در مورد دوربین، پردازنده و واحد پردازش گرافیکی قویتر، ضد ابی، رابط کاربری،خنک نگه داشتن گوشی (در همه حال) و باتری (همین الانشم جزو بهتریناست)تا فردی مثل من که یکی از فن های پرو پا قرص این شرکت هستم رو راضی نگه داره
    درکل افرین به سامسونگ (با اینکه دوست نداشتم اینو بگم)

مطالب پیشنهادی