ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی نزدیک به دو قاب محافظ برای G5 ال جی

پیش از این، از رونمایی محافظ جدید ال جی برای پرچمدار جدید این شرکت یعنی G5 برایتان گفته بودیم. محافظ LG G5 Quick Cover، شباهت بسیاری به همان محصولی دارد که پیشتر برای LG K10 ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۰

پیش از این، از رونمایی محافظ جدید ال جی برای پرچمدار جدید این شرکت یعنی G5 برایتان گفته بودیم. محافظ LG G5 Quick Cover، شباهت بسیاری به همان محصولی دارد که پیشتر برای LG K10 نیز تولید شده بود. در واقع کاربر بدون برداشتن محافظ روی صفحه می تواند به تماس ها پاسخ دهد. محافظ جدید LG G5 علاوه بر این، امکان قرار دادن زنگ هشدار بدون باز کردن صفحه جلویی را هم به کاربرش خواهد داد.

آخرین محافظ توسعه یافته از سوی LG، قابلیت های کاورهای پیشین را هم دارد، با این تفاوت که بهبودهایی در آن حاصل شده است؛ مثل قابلیت لمسی بودن و مشاهده ی ساعت، تاریخ و نوتیفیکیشن ها.

این محافظ در دار، هم پشت گوشی را از خط و خش محافظت می کند و هم نمایشگر آن را. پنجره ی شفاف و پلاستیکی کوچکی که در قسمت بالایی درِ آن وجود دارد اجازه می دهد قسمتی از صفحه همیشه قابل رؤیت باشد. جنس پشت این محافظ شبیه جنس خود G5 است، اما روی آن طرح دار طراحی شده است. در ادامه به این محصول و محافظ دیگری که در MWC امسال در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفته از نزدیک نگاهی می اندازیم.

4

5

Capture

Capture2

Capture3

محافظ دیگری که برای G5 ارائه شده نیز محافظت از این تلفن هوشمند در برابر صدمه را بر هر چیز دیگری مقدم داشته، به همین دلیل اندکی بر برآمدگی آن افزوده است. جنس آن پلاستیک سخت و لاستیک و جلوی آن نیز به یک محافظ پلاستیکی شفاف و نازک برای نمایشگر مجهز است. قسمت پوشاننده ی ماژول دوربین و اسکنر اثر انگشت نیز از همین جنس بهره می گیرند.

این محافظ تحت عنوان Lifeproof با قیمت ۷۹.۹۹ دلار از هجدهم مارس آماده ی عرضه خواهد بود.

6

7

8

9

10

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mr.mr
    mr.mr | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    چه خبره،80 دلار پول چیه؟ اگه بیاد ایران میشه حدود 300 هزار...



    از نظر من نهایتا 20 هزار بیشتر ارزش نداره...


    همینجوریش جی 5 قشنگ نیست،دیگه با این قاب میخواد چی بشه؟

    • علی
      علی | ۴ اسفند ۱۳۹۴

      داداش میشه بگی 20 تومن رو چطوری گفتی این بدنش فلزیه اونم از جنس فلز خود گوشی و قابلیت لمسی بودن رو هم داره در ضمن به نظرم تو قاب خیلی بهتر می شه ( البته از قاب اول خوشم اومد با دومیه زیاد ارتباط برقرار نکردم ) چون اون برآمدگی سنسور و دوربین توش به چشم نمیاد و هم سطح می شه من از رنگ گلد گوشی با قاب و رنگ تایتانش خوشم اومد ( یکی از مزیت های تایتان اینه که رنگ دوربین زیاد به چشم نمیاد )

    • امیر
      امیر | ۴ اسفند ۱۳۹۴

      عزیز من 80 دلار اگه بیاد تو ایران نمی شه 300 تومن چون ال جی و سامسونگ تو ایران نمایندگی و استور دارن و قطعاتشونم تو ایران سر هم می شه از قیمت جهانیش ارزون تر در میاد من حدسم حول و حوش 220 هزاره

مطالب پیشنهادی