ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کمپانی ZTE از دو اسمارت فون جدید Blade V7 و V7 Lite رونمایی کرد

اگر از در دست گرفتن گجت هایی با بدنه فلزی لذت می برید، احتمالا آخرین اسمارت فون های معرفی شده توسط کمپانی چینی ZTE بتوانند نظر شما را به سوی خود جلب کنند. Blade V7 و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اگر از در دست گرفتن گجت هایی با بدنه فلزی لذت می برید، احتمالا آخرین اسمارت فون های معرفی شده توسط کمپانی چینی ZTE بتوانند نظر شما را به سوی خود جلب کنند. Blade V7 و V7 Lite، دو عضو جدید از سری بلید تلفن های هوشمند ZTE هستند که دقایقی پیش در جریان نمایشگاه MWC 2016 از آنها رونمایی به عمل آمد.

هر دو دستگاه از ظاهری بسیار شیک و دل پسند بهره برده و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مطلوبی دارند، و بنابر گفته زد تی ای برای جلب نظر مشتریان جوان طراحی شده اند. این دو مدل جدید قرار است که در 50 کشور دنیا به فروش برسند.

در ادامه مشخصات این دو دستگاه را با یکدیگر مرور می کنیم:

ZTE Blade V7

با بدنه ای تمام فلزی، Blade V7 به یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080p مجهز شده که لبه هایش اندکی به سمت بیرون خمیدگی دارند. قلب تپنده این اسمارت فون، یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک بوده و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربرانش قرار می دهد. Blade V7 به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی مارشملو مجهز شده، بنابراین یکی از به روز ترین محصولات کمپانی زد تی ای محسوب می شود.

دوربین اصلی این اسمارت فون یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، تشخیص سریع فاز و فلاش LED دوگانه است و دوربین سلفی، تصاویری با وضوح 5 مگاپیکسل را برایتان ثبت می کند. باتری دستگاه نیز دارای ظرفیتی معادل 2500 میلی آمپر بوده که می تواند ضامن عمر مطلوبی برای آن باشد. انتشار این اسمارت فون از تابستان سال جاری در کشورهای آلمان، اسپانیا، آفریقای جنوبی، اتیوپی و مکزیک آغاز خواهد شد.

ZTE V7 Lite

V7 Lite از Blade V7 کوچک تر است؛ صفحه نمایشی پنج اینچی دارد و تصاویری با وضوح 720p را برایتان به نمایش در می آورد. طراحی محصول در کشور آلمان انجام گرفته، بدنه اش تمام فلزی است و ضمنا از یک اسکنر اثر انگشت هم بهره می برد. V7 Lite درست مثل برادر بزرگترش، مبتنی بر اندروید مارشملو است، اما در عوض یک پردازنده چهار هسته ای مدیاتک در ساختارش به کار رفته.

V7 Lite دارای 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه جانبی و دو دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و پشت دستگاه است که هر دو مجهز به فلش LED هستند. این اسمارت فون در ابتدا برای کشور روسیه و سپس از پاییز 2016 در کشورهای مکزیک، اسپانیا، آلمان و تایلند در دسترس خواهد بود.

ZTE Blade V7 و V7 Lite در اروپا، خاورمیانه، آفریقا و اقیانوسیه عرضه خواهند شد، البته تاریخ انتشارشان در هر ناحیه متفاوت خواهد بود.

ZTE-Blade-V7
ZTE-Blade-V7 (5)
ZTE-Blade-V7 (4)
ZTE-Blade-V7 (3)
ZTE-Blade-V7 (2)
ZTE-Blade-V7 (1)
V7-Lite
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saleh
    Saleh | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    دقت کردین zte شبیه huawei میزنه

مطالب پیشنهادی