ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی دیجیاتو از کنفرانس سالیانه سامسونگ در پرتغال

Samsung MENA Forum نام کنفرانسی است که هر ساله به میزبانی کره ای ها تدارک دیده می شود تا بدین شکل اصحاب رسانه و شرکای تجاری سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا، با جدیدترین محصولات ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

Samsung MENA Forum نام کنفرانسی است که هر ساله به میزبانی کره ای ها تدارک دیده می شود تا بدین شکل اصحاب رسانه و شرکای تجاری سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا، با جدیدترین محصولات این شرکت آشنا شوند.

کنفرانس امسال در پایتخت کشور پرتغال برگزار گردید و طی آن سامسونگ ضمن معرفی محصولات خود، استراتژی مد نظرش برای سال ۲۰۱۶ را نیز با حاضرین به اشتراک گذاشت.

نسل جدید تلویزیون های SUHD، ماشین لباس شویی با درب دوگانه، یخچالی با دو سیستم تهویه مجزا، تبلت Galaxy View و چند محصول دیگر، از جمله مواردی بودند که در طول این کنفرانس، بیشترین نگاه ها را به خود خیره کردند.

اما فارغ از تمام این محصولات، سامسونگ در کنفرانس سال جاری تلاش کرد تا تمرکز خود را بر روی اینترنت اشیا قرار دهد و اهمیتی که این موضوع برایش دارا است را با حاضرین به اشتراک بگذارد.

سامسونگ در طول سالیان گذشته تلاش کرده تا با افزودن قابلیت های متعدد به محصولاتش، کارکرد آن ها را برای کاربران تغییر دهد. کره ای ها معتقدند که رویکرد بازار به تولیدات آن ها دیگر «خوب می‌شود اگر داشته باشیم» نیست و کاربران اکنون با دید «بدون آن‌ها نمی‌توانیم زندگی کنیم» به سراغ محصولات سامسونگ می روند.

در ادامه همین سیاست، کره ای ها اکنون می خواهند با استفاده از اینترنت اشیا، مرزهای استفاده از ابزارهای الکترونیک را جا به جا کنند و تک تک آن ها را به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل نمایند.

سامسونگی ها معتقدند که به لطف سبد کالای گسترده ای که در اختیار دارند، می توانند در زمینه اینترنت اشیا پیشرو باشند و زندگی آسان تری را برای کاربرانشان به همراه آورند.

بر اساس آنچه که مدیران سامسونگ در MENA Forum 2016 بیان کردند، می توان نتیجه گرفت که سامسونگ در اکوسیستم اینترنت اشیا، به هیچ وجه قصد انحصار گرایی ندارد و بر عکس قصد دارد تا حد امکان ارتباط بیشتری را با دیگر مجموعه های فعال در این زمینه برقرار نماید.

در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار توسعه دهنده با استفاده از API خانه هوشمند سامسونگ، سرویس های خود را عرضه می کنند و شرکت های مختلفی پشتیبانی خود را از اکوسیستم شرکت کره ای اعلام نموده اند.

برای مثال سامسونگ طی یک قرارداد همکاری با BMW، امکان کنترل وسایل متصل به اینترنت اشیا از داخل داشبورد ماشین را برای کاربران فراهم نموده است.

در ادامه از شما دعوت می کنیم. تا نگاه نزدیک دیجیاتو به برخی از محصولات سامسونگ در MENA Forum 2016 را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی