ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان جدید فیسبوک برای ارسال پیام های ویدیویی تبریک تولد

برنامه ی فیسبوک برای تبدیل کردن نیوزفید کاربران خود به یک کانال ویدیویی شخصی سازی شده، در قالب پیام های «تبریک تولد» با نقطه ی عطف خود مواجه شده است. پیام های تبریک تولد تا ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

برنامه ی فیسبوک برای تبدیل کردن نیوزفید کاربران خود به یک کانال ویدیویی شخصی سازی شده، در قالب پیام های «تبریک تولد» با نقطه ی عطف خود مواجه شده است. پیام های تبریک تولد تا امروز به طور کامل بر قالب قدیمی متنی تکیه داشته اند. اما این قالب از همین دیروز با تولد «دوربین تبریک تولد» تغییر کرده است؛ ویژگی تازه ای در این اپلیکیشن پرچمدار که به شما اجازه می دهد برای دوستان خود ویدیو های ۱۵ ثانیه ای ضبط و ارسال کنید.

دوربین تبریک تولد که در حال حاضر تنها روی iOS در دسترس است، در روز تولد دوستان شما روی پروفایل آنها ظاهر می شود. شما با لمس یک نوار آبی رنگ قادر خواهید بود پیام خود را ضبط کنید. اگر دوست داشته باشید نیز می توانید از میان چند قاب متناسب با تولد، یکی را انتخاب کنید و به تصویر خود بیفزایید.

توصیه ی رسانه ای ما برای تمام کسانی که می خواهند از این ویژگی جدید نهایت بهره را ببرند این است که به یاد داشته باشند اکثر کاربران فیسبوک ویدیوهای آن را با صدای خاموش نگاه می کنند. بنابراین در کنار آن می توانید از مدل قدیمی متنی نیز استفاده کنید تا مطمئن شوید همه پیام تبریک شما را دریافت می کنند. برای کسانی که ویدیو ها را با صدا گوش می کنند نیز اضافه کردن کمی موسیقی مناسب می تواند آنها را سر شوق بیاورد. به یاد داشته باشید در سال ۲۰۱۶، میزان محبوبیت پیام های تبریک شما بیش از پیش سنجیده خواهد شد؛ پس چیزی کم نگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی