ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Omate Wherecom K3 آشنا شوید؛ ساعت هوشمندی برای کودکان

شرکت Omate ساعتی پیش از جدیدترین محصول خود با نام Wherecom K3 پرده برداشت، ساعت هوشمندی که برای کودکان بین ۶ تا ۱۰ سال در نظر گرفته شده و به دلیل پشتیبانی از سیم کارت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

شرکت Omate ساعتی پیش از جدیدترین محصول خود با نام Wherecom K3 پرده برداشت، ساعت هوشمندی که برای کودکان بین ۶ تا ۱۰ سال در نظر گرفته شده و به دلیل پشتیبانی از سیم کارت های 3G به شکل مستقل عمل می کند، در نتیجه برای استفاده از آن به تلفن هوشمند نیازی نخواهد بود.

این ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ۵.۱ ساخته شده اما سازنده برای اینکه استفاده از دستگاه برای کودکان امکان پذیر باشد، رابط کاربری خاصی را روی آن قرار داده است. این رابط کاربری البته از امکانات مرسومی مثل ساعت زنگدار، پخش موسیقی یا انجام بازی های مختلف پشتیبانی می کند، اما علاوه بر این از این قابلیت برخوردار است که والدین، لیست شماره تلفن های مجاز را برای دستگاه تعریف کرده و امکان تماس تنها با این شماره ها وجود داشته باشد.

omate-3

این تلفن هوشمند همچنین به GPS و دکمه موسوم به SOS مجهز است که کودک می تواند هنگام احساس خطر، آن را برای اطلاع رسانی فوری موقعیت مکانی به والدین مورد استفاده قرار دهد. سازنده ضمناً برای این محصول چیپست ۲ هسته ای MT6572M با قدرت ۱ گیگاهرتز را به همراه ۱ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته و از دیگر خصوصیات دستگاه نیز می توان به باتری با ظرفیت ۶۰۰ میلی آمپر ساعت، وای-فای، قدم شمار و بدنه پلی کربنات و نمایشگر ۱.۵۴ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ اشاره نمود.

omate-1-900x420

در پایان لازم است اشاره کنیم که اپلیکیشن مدیریت والدین که برای کنترل کودکان توسط این محصول مورد نیاز است روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS ارائه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی