ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت نمی خواهد اشتباهات کینکت را با هولولنز تکرار کند

اگر برای تان جای سوال دارد که چرا مایکروسافت توسعه هولولنز را تا این حد آرام و آهسته پیش می برد، باید شما را به یاد کینکت بیندازیم. محصولی که اگرچه بسیار جذاب بود اما ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

اگر برای تان جای سوال دارد که چرا مایکروسافت توسعه هولولنز را تا این حد آرام و آهسته پیش می برد، باید شما را به یاد کینکت بیندازیم. محصولی که اگرچه بسیار جذاب بود اما در نهایت موفقیت بالایی در بازار کسب نکرد و فروش چند ده میلیونی آن فقط برای مدتی محدود راضی کننده بود.

مایکروسافت این بار می خواهد از کیفیت و کارایی هولولنز مطمئن شود و سپس آن را به بازار بفرستد تا تاریخ را دوباره تکرار نکند. الکس کیپمن، خالق و سازنده هولولنز، در کنفرانس TED دمویی از هولولنز را نمایش داد. وی استیج را به جنگل، مریخ و ماه تبدیل نمود و در نهایت هم با فضانوردی که چند قدم با او فاصله داشت صحبت کرد، آن هم از طریق تماس ویدیویی هولوگرافیک.

با این حال، وی حرف جدیدی در ارتباط با زمان نهایی آماده شدن محصول نزد. وی صراحتا گفت: «وقتی حس کنم دنیا آماده شده، آن وقت می گذاریم تا مردم عادی هم آن را بخرند. طول مدت انتظار می تواند تا زمانی باشد که ما بگوییم بله، و می تواند بسیار بسیار طولانی شود.»

کیپمن می گوید انتشار کینکت در آن دوران چندان تجربه خوشایندی نبود، در حالی که دستگاه طی ۶۰ روز اول توانست ۱۰ میلیون واحد فروش داشته باشد اما به دلیل پشتیبانی ضعیف نرم افزاری، اشتیاق پیرامون آن خیلی زود از بین رفت.

او با لحنی طنز آمیز می گوید: «اگر یک مشتری دستگاه را امروز بخرد، ۱۲ کار می تواند با آن انجام دهد. بعدا پیش خودش می گوید، چه جالب، محصولی ۳۰۰۰ دلاری خریده ام که ۱۲ کار با آن می توانم انجام دهم و حالا هم در حال خاک خوردن است.»

مایکروسافت سال گذشته میلادی، عرضه کیت های توسعه این دستگاه را با قیمت ۳۰۰۰ دلار آغاز کرد و اگر فکر می کنید می توانید محتوایی بر اساس آن تولید کنید، همین حالا قادر به خرید آن هستید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    بله متاسفانه کنیکت به خاطر پشتیبانی نرم افزاری ضعیف به باد رفت
    سر اینم امید ندارم ماکروسافت کار شاخی انجام بده ولی کنیکت هنوز کسایی هستند استفاده میکنند به خصوص اونهایی که استفاده تحقیقاتی انجام میدند

مطالب پیشنهادی