ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن صرفه جو؛ راهنمای خرید از فروشگاه های اینترنتی

این اتفاق ناخوشایند، بارها در خرید از فروشگاه های اینترنتی برایمان رخ داده: با دقت و وسواس و ساعت ها جستجو، فروشگاه مطمئنی یافته و محصول مورد نظرمان را در آن سفارش داده ایم. اما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

این اتفاق ناخوشایند، بارها در خرید از فروشگاه های اینترنتی برایمان رخ داده: با دقت و وسواس و ساعت ها جستجو، فروشگاه مطمئنی یافته و محصول مورد نظرمان را در آن سفارش داده ایم. اما همان روز در فروشگاهی دیگر، عین همان محصول را صد هزار تومان ارزان تر پیدا کرده ایم و این غفلت و عجله در خرید، حاصلی جز پشیمانی و احساس فریب خوردگی برایمان نداشته.

از آنجا که متأسفانه در کشورمان نظارت مناسبی بر فروشگاه های اینترنتی صورت نمی گیرد، این خود ما هستیم که باید در خرید از فروشگاه های آنلاین هوشیار باشیم و فریب قیمت های کاذب را نخوریم.

اپلیکیشن صرفه جو، یک راهنمای خوب خرید است که قیمت محصولات مختلف را از فروشگاه های اینترنتی سراسر کشور گردآوری می کند، تا با مقایسه قیمت ها بتوانید مقرون به صرفه ترین خرید ممکن را داشته باشید.

Sarfejoo 2

از آنجا که بیشتر مردم برای خرید کالای دیجیتال به فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنند، صرفه جو نیز عمده تمرکزش را بر گردآوری قیمت کالاهای این حوزه گذاشته و بخش اعظم دسته بندی های آن شامل وسائلی همچون موبایل، لپ تاپ، تبلت، دوربین و کنسول های بازی می شوند. هر چند که دسته های دیگری همچون وسائل خانگی، لوازم زیبایی، ساعت و ... را هم در آن شاهد هستید.

اما با فرض خرید کالای دیجیتال، تصور کنید که می خواهید به کمک صرفه جو، ارزان ترین آیفون 6S موجود در فروشگاه های اینترنتی کشور را بیابید. برای این کار می بایست واژه آیفون 6S را در فیلد جستجوی اپ وارد کنید تا نتایج برایتان نمایان شوند.

در صفحه نتایج چنین مواردی را مشاهده خواهید کرد: فروشگاه های عرضه کننده این محصول، محل انبار فروشگاه ها روی نقشه، مشخصات فنی محصول و کالاهایی که به آن مرتبط هستند.

Sarfejoo 3

نکته بسیار خوب در مورد صرفه جو این است که حداقل، حداکثر و میانگین قیمت هر کالا در فروشگاه های اینترنتی را هم برایتان به نمایش در می آورد تا به حدود قیمت محصول در بازار ایران پی ببرید.

اگر به کمک فهرست نتایج یا جستجوی فیلتردار خوب اپ توانستید کالا را با قیمتی مناسب بیابید، کافیست دکمه خرید آنلاین در کنار هر نتیجه را بفشارید تا به فروشگاه اینترنتی ارائه کننده اش جهت خرید راهنمایی شوید. در غیر این صورت، می بایست روی گزینه "خبرنامه" در بالای صفحه و کنار عکس محصول اشاره کنید تا در صورت نوسان قیمت، صرفه جو با یک نوتیفیکیشن آنی این تغییر را به گوشتان برساند.

صرفه جو همچنین در بخش انتهایی منوی اصلی، پست های وبلاگش را هم به نمایش می گذارد تا با مطالعه آنها، از ورود جدیدترین محصولات حوزه تکنولوژی به بازار ایران مطلع گردید. این اپ کارآمد را می توانید هم اکنون بدون پرداخت هیچ هزینه ای از کافه بازار دانلود کنید تا دیگر هیچ وقت از خریدهای اینترنتی تان ناراضی نباشید.

صرفه جو

صرفه جو

سازنده: صرفه جو قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • کمال
    کمال | ۹ اسفند ۱۳۹۴

    خیلی جالب بود....یه سری قسمت هاش هنوز باید تکمیل بشه ولی یه سوال دارم... این وب سایت چه طوری می تونه وصل بشه به دیتا بیس این همه وب سایت و واقعا چه طور شرکت ها بهش اجازه دادن که اطلاعات اونا رو بخونه؟

    • vahid
      vahid | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

      به نظر تیم بزرگی پشت این سیستم درحال فعالیت باشند چونکه واقعآ بازه ی بزرگی رو پوشش داده.

مطالب پیشنهادی