ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نرخ فریم Gears of War 4 روی 60 تنظیم شده است

چند ماهی می شود که خبر جدیدی از Gears of War 4 نشنیده ایم. نمایش جذاب بازی در E3 2015 آخرین اطلاعات مهم را در اختیار ما قرار داد و از آن زمان تاکنون، استودیو ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

چند ماهی می شود که خبر جدیدی از Gears of War 4 نشنیده ایم. نمایش جذاب بازی در E3 2015 آخرین اطلاعات مهم را در اختیار ما قرار داد و از آن زمان تاکنون، استودیو The Coalition سخت در تلاش بوده تا GeOW 4 را بهترین نسخه از سری سازد که قدرت های نهفته اکس باکس وان را تمام و کمال نشان می دهد.

اما اخیرا، راد فرگوسن، مدیر و سرپرست استودیو در گفتگو با مجله رسمی اکس باکس از قدرت کنسول جدید مایکروسافت و نحوه اجرای Gears of War 4 روی آن گفت که حاوی یک نکته قابل تامل بود. وی می گوید مطمئن است که این بازی همه را شگفت زده خواهد کرد.

فرگوسن می گوید که تجربه Gears of War Ultimate Edition، بازسازی نسخه اول روی اکس باکس وان، و 60 فریم بودن بخش مالتی پلیر برای اولین بار در تاریخ این سری بازی سبب شد تا تیم تصمیم بگیرد که Gears of War 4 را هم چنین بسازد.

بسیاری از بازی های انحصاری مایکروسافت تاکنون توانسته اند که گرافیک قابل توجهی داشته باشند و در عین حال از نرخ فریم و وضوح تصویر نکاهند. با این حال، امید می رود که Gears of War 4 هم به صورت 1080p و با نرخ فریم 60 اجرا شود، چه در مراحل داستانی و چه در بخش چند نفره آنلاین.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی