ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هدف گذاری ZTE: فروش بیش از ۶۰ میلیون اسمارت فون تا انتهای ۲۰۱۶

شرکت ZTE پس از معرفی اسمارت فون های Blade V7 و V7 Lite در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، امروز اعلام نموده برای امسال چشم انداز فروش 60 تا 70 میلیون دستگاهی را برای شرکت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

شرکت ZTE پس از معرفی اسمارت فون های Blade V7 و V7 Lite در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، امروز اعلام نموده برای امسال چشم انداز فروش 60 تا 70 میلیون دستگاهی را برای شرکت خود تعیین کرده است.

در همین رابطه، مدیر بخش موبایل این کمپانی چینی، «وایمن لم» نیز اظهار داشته: «فروش 60 میلیون اسمارت فون در دستور کار ما قرار دارد و در خوش بینانه ترین حالت در نظر داریم این رقم را به 70 میلیون دستگاه تا آخر سال جاری میلادی برسانیم.»

اگر دستیابی به ارقام یاد شده محقق گردند، این شرکت شاهد رشد 7 تا 20 درصدی در مقایسه با سال 2015 خواهد بود.

در همین راستا بد نیست اشاره کنیم که موبایل Blade V7 با قیمت حدودی 280 دلاری و V7 Lite با قیمت 220 دلاری عرضه خواهند گشت و بنا به گفته های شرکت سازنده به احتمال زیاد در اواخر بهار یا تابستان سال آتی راهی بازار جهانی خواهند گشت.

همچنین کمپانی چینی یاد شده در کنگره جهانی موبایل از فرصت استفاده نموده و در مورد همکاری خود در حوزه ورزش با باشگاه فوتبال Seville نیز سخنرانی کرد. علاوه بر معرفی اسمارت فون های میان رده و اعلام اسپانسر شدن خود برای باشگاه مذکور، ششمین برند پرفروش موبایل در جهان از دیوایس جایگزینی برای فبلت پرچمدار ZTE Axon Pro نیز خبر داد.

گمانه زنی می گردد این محصول در بهار سال آینده در کنفرانس MobileTech در مونیخ یا در کنگره جهانی M2M در لندن معرفی خواهد شد. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی