ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Droidart؛ عکس هایتان را به شاهکاری هنری تبدیل کنید

برای داشتن استایلی منحصر به فرد در دنیای مجازی، هزاران راه وجود دارد؛ برخی آواتارهایشان را کارتونی می کنند، عده ای دیگر با فیلترهای تخریب کننده عکس هایشان را از ریخت می اندازند و افرادی هم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

برای داشتن استایلی منحصر به فرد در دنیای مجازی، هزاران راه وجود دارد؛ برخی آواتارهایشان را کارتونی می کنند، عده ای دیگر با فیلترهای تخریب کننده عکس هایشان را از ریخت می اندازند و افرادی هم پیدا می شوند که دوست دارند تصاویر پروفایل خود را به شاهکارهای هنری نقاشان بزرگی چون ون گوگ یا پیکاسو شبیه کنند.

اگر شما هم از دسته سوم هستید،‌ خوشحال باشید چرا که با اپلیکیشن Droidart بهترین ابزار برای این کار را در اختیار خواهید داشت. اپلیکیشن رایگان استودیوی Photolamus که فعلا در انحصار iOS قرار دارد، می تواند عکس های موجود در گالری یا آنهایی که با دوربین می گیرید را به طور کامل دگرگون کند.

1

Droidart اپلیکیشن پرامکاناتی نیست؛ حتی قابلیت های ویرایشگر عکس پیش فرض iOS را هم ندارد، اما جادویی در فیلترهای منحصر به فردش نهفته شده که هر چشمی را به سمت عکس های ویرایش شده با آن خیره می کند.

همانطور که گفتیم، عکس ها را می توانید از گالری به Droidart اضافه یا در همان لحظه با دوربین عکسی بگیرید و وارد ادیتور کنید. چندین استایل منحصر به فرد و رایگان در اپ وجود دارند که می توانید روی عکس هایتان بنشانید؛ فیلترهایی که عکس خام شما را به سبک و سیاق آثار کوبیسم پیکاسو، پست امپرسیونیسم ون گوگ و آثار مفهومی و مینیمال نقاشان عصر مدرن در می آورند.

با استفاده از این فیلترها، می توانید از یک عکس معمولی شاهکاری هنری بیافرینید و آن را به عنوان عکس پروفایلتان در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. Droidart رایگان است، و بابت ارائه خدماتش هیچ گونه هزینه ای از شما دریافت نمی کند. این اپ را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور دانلود کرده و از تبدیل کردن عکس هایتان به نقاشی در آن لذت ببرید.

Droidart

Droidart

سازنده: Photolamus OÜ قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 80.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی