ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تمام اطلاعات مرتبط با پرچمداران شیائومی ساعتی پیش از رونمایی رسمی

تا یک ساعت دیگر پرچمداران شیائومی به شکل رسمی معرفی خواهند شد و این در حالیست که یک خرده فروشی آنلاین اجازه نداد تا کاربران علاقمند به این برند، برای مراسم پیش رو هیجانی داشته باشند. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

تا یک ساعت دیگر پرچمداران شیائومی به شکل رسمی معرفی خواهند شد و این در حالیست که یک خرده فروشی آنلاین اجازه نداد تا کاربران علاقمند به این برند، برای مراسم پیش رو هیجانی داشته باشند.

مراسم شیائومی ساعت ۱۱ امروز برگزار می شود و این در این رویداد، قرار است از دو پرچمدار Mi 5 و Mi 5 Plus رونمایی به عمل آید. حال یک خرده فروشی آنلاین تصاویر، مشخصات و قیمت این محصولات را به نمایش درآورده است.

این طور که پیداست، موبایل Xiaomi Mi 5 در دو نمونه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی و در سه رنگ به دست کاربران خواهد رسید. این سه رنگ عبارت هستند از طلایی، سفید و مشکی. این فروشگاه آنلاین اما باور دارد که Mi 5 Plus صرفا در رنگ سفید و با اندازه نمایشگر ۶ اینچ عرضه خواهد شد.

xiaomi-mi-5-leak-retailer

اما در مورد قیمت، گفته شده که نمونه ۶۴ گیگابایتی از پرچمدار کوچک تر که با ۴ گیگابایت رم نیز همراه است، قیمتی برابر با ۵۹۹.۹۹ دلار خواهد داشت. اما برای نسخه ۱۶ گیگابایتی که آن نیز ۴ گیگابایت رم دارد، مبلغی معادل ۴۹۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Mi 5 دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 2K، شیشه 2.5D، گوریلا گلس ۴ است و از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم در آن استفاده شده. این در حالیست که فضای ذخیره سازی در دو نمونه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد و خبری هم از افزایش حافظه توسط کارت های microSD نیست.

این محصول همچنین به دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی مجهز شده، از یک سنسور اثر انگشت بهره می برد و از دو سیم کارت نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

پیش از این خبر رسیده بود که شیائومی نسخه ای ارزان تر از این موبایل را نیز معرفی می کند که از نمایشگر 1080p در آن استفاده شده، اما ظاهرا خبری از این نسخه نیست.

مشخصات Xiaomi Mi 5 Plus تفاوت چندانی با Mi 5 ندارند. اندازه نمایشگر به ۶ اینج ارتقا یافته و حافظه داخلی صرفا در نمونه ۶۴ گیگابایتی عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • pars
    pars | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    این شیائومی یکی دوماه قبل تو ایران مراسم داشت (میگفتن اول تو خاورمیانه در شهر دبی مراسم بوده و چند روز بعد ایران) که گفتن 1 ماه بعد گوشی هاش ایران میاد و همراه اول هم دیگر شریکش هست ولی این همه مدت گذشته خبری از گوشی های شیائومی در بازار کشور نیست . الکی بوده ؟! کنسل شده ؟!

    راستی یک سوال : آیا در گوشی های شیائومی در قسمت Storage مثل هواوی گزینه ی انتخاب SD card به عنوان حافظه ی پیش فرض رو داره ؟

  • حسن
    حسن | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    لطفا بگید آیا از موبایل با سیستم عامل Ubuntu خودش هم رونمایی میکنه؟

  • mehrdad
    mehrdad | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    چی؟!!
    600 دلار؟!
    بابا بیخیال، شیاعومی ک موبایل هاش ارزون بود،چرا یدفعه گرون کرد؟!

  • amir
    amir | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    هه.۲۶ مگاپیکسل.هه فول اچدی.هه f1.6.هه فلزی.هههههه

مطالب پیشنهادی