ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پروژه تانگو لنوو و گوگل
تکنولوژی

اولین موبایل از پروژه تانگو با همکاری لنوو در ماه جولای معرفی می شود

نوآوری جنبه ای است که این روزها کمتر آن را در اسمارت فون های موجود در بازار مشاهده می کنیم. گرچه از حق نباید گذشت که معرفی LG G5 نشان داد که سرچشمه ابداعات کمپانی های موبایل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

نوآوری جنبه ای است که این روزها کمتر آن را در اسمارت فون های موجود در بازار مشاهده می کنیم. گرچه از حق نباید گذشت که معرفی LG G5 نشان داد که سرچشمه ابداعات کمپانی های موبایل ساز هنوز به طور کامل نخشکیده است.

یکی دیگر از ایده های نوآورانه ای که انتظار زیادی برای ورودش وجود دارد، پروژه دیوایس های واقعیت افزوده گوگل، یعنی پروژه تانگو است. تا قبل از این اخباری متعددی در خصوص موبایل ها و تبلت های مختلفی که قرار است در قالب این پروژه معرفی شوند را با شما در میان گذاشتیم. اما بالاخره مشخص شد که اولین محصول این پروژه قرار است توسط کمپانی چینی لنوو به بازار عرضه شود.

برای اولین بار در خلال نمایشگاه CES 2016 بود که به طور رسمی اعلام شد اولین اسمارت فون تجاری از پروژه تانگو با همکاری مشترک گوگل و لنوو به تولید انبوه خواهد رسید. حالا و با برگزاری کنفرانس سالانه MWC، اطلاعات بیشتری از موبایل مجهز به فناوری واقعیت افزوده در دسترس عموم قرار گرفت. Yang Yuanqing به عنوان مدیرعامل لنوو رسماً اعلام کرد که قرار است این اسمارت فون در ماه جولای (خرداد ۹۵) به بازار عرضه شود.

او تاکید دارد که این محصول به طور ویژه ای برای بازارهای توسعه یافته طراحی شده، تا بتواند به عنوان دروازه ورود سایر محصولات کمپانی مطبوعش در این کشورها عمل کند. او در ادامه می افزاید: «اگر شما می خواهید که به بازارهای توسعه یافته در کشورهای پیشرفته وارد شوید، به دو چیز نیاز دارید: اول محصولی خلاقانه، و دوم برندی معتبر.» او معتقد است که این محصول می تواند هردوی این پیش نیازها را برای لنوو فراهم کند.

Yang Yuanqing می گوید: «ما تا به امروز نتوانسته ایم در هر دوی این زمینه ها موفق عمل کنیم، اما بعد از چند سال آماده سازی، تصور می کنم که امسال موعد ورود ما به این بازارها فرا رسیده باشد.»

شکی نیست که ارائه تنها یک اسمارت فون مجهز به فناوری واقعیت افزوده، نمی تواند موفقیت این کمپانی چینی را در بازارهایی چون آمریکا و اروپای غربی تامین کند، اما از صحبت های مدیرعامل لنوو چنین برمی آید که این تازه آغاز حرکت آنهاست و می بایست در طی سال جاری شاهد قدم های دیگر آنها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی