ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی می گوید پرچمدار بعدی این شرکت Xperia Z6 نخواهد بود

همانطور که می دانید سونی اندکی پیش با رونمایی از نخستین تلفن های هوشمند سری X، این خانواده جدید محصولات را در نمایشگاه موبایل بارسلون به نمایش گذاشت. یکی از این تلفن های هوشمند اما از ویژگی هایی در ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

همانطور که می دانید سونی اندکی پیش با رونمایی از نخستین تلفن های هوشمند سری X، این خانواده جدید محصولات را در نمایشگاه موبایل بارسلون به نمایش گذاشت. یکی از این تلفن های هوشمند اما از ویژگی هایی در سطح یک پرچمدار برخوردار است و همین موضوع سوالاتی را در مورد جایگاه محصولات سری Z (که پرچمداران فعلی به حساب می آیند) به ذهن کاربران متبادر ساخته بود.

پس از شایعات ضد و نقیض، اکنون سرانجام یکی از مقامات رسمی شرکت سونی به نام Jun Makino اعلام کرده هرچند نمی تواند آینده سری Z را پیشبینی کند، اما بدون تردید پرچمداری به نام Z6 وجود نخواهد داشت.

این مقام همچنین اعلام کرده سونی قصد دارد با محصولات خانواده Xperia X به مرحله بعدی فعالیت خود وارد شود و همین موضوع نشان می دهد شرکت ژاپنی در آینده ابزارهای بیشتری را در این سری عرضه خواهد کرد. پیشتر نیز در شایعات اشاره شده بود که دفتر سونی در آلمان اطلاعات مشابهی منتشر کرده است، سخنی که اکنون می توان به صحت آن پی برد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که بر اساس این تغییر و تحولات، اکنون Xperia X Performance به عنوان پرچمدار شرکت ژاپنی به حساب می آید، محصولی که البته بیشتر برای بازارهای آسیا (و احتمالاً آمریکا) در نظر گرفته شده و از جمله خصوصیات آن، می توان به چیپست پرچمدار کوالکام برای سال ۲۰۱۶ یا همان اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ُShahrokh
    ُShahrokh | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    به نظرم سونی بتونه تابستون با توجه به تجربیاتی که میتونه از روش های ال جی و سامسونگ و بقیه بدست میاره استفاده کنه و محصول کاملا خاصی رو وارد بازار کنه .
    سخت افزارای گوشی که مطمعنا مث بقیه پرچمدارا snap 820 با 4g رم ddr4 خواهد بود که عالیه .
    اگه بتونه باتری ای که روی سری X گذاشته رو بهبود ببخشه و به بهترین باتری موچود تبدیل کنه و با چندتا نوآوری و تغییرات اساسی توی طراحی ظاهری ایجاد کنه ، مطمعنا میتونه بسیار موفق عمل کنه .
    قیمت که جای خود داره .
    به هرحال امیدوارم سونی موفق عمل کنه و تولیدی عالی در پیش داشته باشه

  • Xperia
    Xperia | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    سونی هنوز پرچم دار جدیدشو معرفی نکرده که به احتمال زیاد سری جدیدی خواهد بود نه سری x
    که تو سری جدید از صفحه نمایش جدید وباریک چند وقت پیش معرفی کرد و دوربین جدیدش استفاده خواهد کرد که واقعا غولی واسه خودش خواهد بود و طراحی جدید به احتمال زیاد سونی داره زمان معرفی پرچم داراشو به یک سال افزایش میده که این خبر خوبیه سری xسونی هم مانند سری vیا نوت میتونه باشه

  • محمد
    محمد | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    به نظرمن سونی باید محصول بعدیه خودشو با تغییر اساسی به بازار بده...به نظر من جلوی گوشیو باید درست کنه مثلا شیشه ای براق با حاشیه کم روی نوار پاین هم باید یک نوشته ای چیزی بزاره...فضای کاربردیشو درست کنه...خلاقیت به خرج بده مثل الجی...و از ال سی دی به ال ای دی کوچ کنه.

  • hamid
    hamid | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    سونی تو بارسلون نباید اصلا گوشی معرفی میکرد و باید کل توانشو میزاشت واسه z6 که تابساون معرفی کنه، این کارش اشتبا بود و هست خصوصا تغییر نام چیزی رو عوض نمیکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی