ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس خبری شیائومی در MWC 2016 [خاتمه یافت]

نمی توان کتمان کرد که برندهای چینی این روزها در بازار تلفن های هوشمند حرف های زیادی برای گفتن دارند و محصولاتشان نیز به نقطه ای رسیده اند که قادر گشته اند با دیگر نام ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۴

نمی توان کتمان کرد که برندهای چینی این روزها در بازار تلفن های هوشمند حرف های زیادی برای گفتن دارند و محصولاتشان نیز به نقطه ای رسیده اند که قادر گشته اند با دیگر نام های بزرگ این بازار به رقابت بپردازند.

شیائومی یکی از همین برندهای برخواسته از سرزمین اژدهای سرخ محسوب می شود که طی چند ساله گذشته اسم و رسمی برای خودش برهم زده و به جایگاهی مناسب در عرصه رقابت تلفن های هوشمند رسیده است.

این شرکت امروز بنا دارد تا طی کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ کنفرانسی خبری برگزار کرده و پس از گذشت بیش از یک سال از پرچمدار تازه اش با نام Mi 5 رونمایی به عمل آورد؛ موبایلی که انتظارها از آن بسیار بالا هستند و می بایست تاب رو به رویی با سایر پرچمداران شناخته شده تر را دارا باشد.

دیجیاتو در همین پست و از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه چهارشنبه پنجم اسفند ماه، از طریق وبلاگ نویسی زنده به پوشش کنفرانس خبری شیائومی در MWC 2016 خواهد پرداخت و از شما نیز دعوت به عمل می آوریم تا در طی این رویداد با ما همراه باشید.

این صفحه به صورت خودکار بروزرسانی (Refresh) می شود

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حسن
    حسن | ۵ اسفند ۱۳۹۴

    چرا از محصول Ubuntu Edition رونمایی نمیشه؟

مطالب پیشنهادی