ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های رایگان ماه آینده سرویس اکس باکس لایو گلد مشخص شد

وب سایت رسمی اکس باکس اسپانیا، اخیرا از بازی های ماه مارس سرویس اکس باکس لایو رونمایی کرده و اعلام نموده که مشترکین این سرویس می توانند در ماه آتی میلادی، عناوینی نظیر Lords of ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

وب سایت رسمی اکس باکس اسپانیا، اخیرا از بازی های ماه مارس سرویس اکس باکس لایو رونمایی کرده و اعلام نموده که مشترکین این سرویس می توانند در ماه آتی میلادی، عناوینی نظیر Lords of the Fallen و Sherlock Holmes: Crimes and Punishments را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

بازی Crimes and Punishments از ابتدای ماه مارس (برابر با 11 اسفند) تا انتهای آن در دسترس مشترکین خواهد بود. در همین حال، Lords of the Fallen از 16 مارس (27 اسفند) به مدت یکماه و تا اواسط آپریل برای دانلود قرار می گیرد.

اما کاربران کنسول نسل هفتمی اکس باکس 360 نیز طبق معمول فراموش نشده اند و می توانند در دو بازه زمانی دو هفته ای، به عناوین Supreme Commander 2 و Borderlands دست پیدا کنند؛ بدیهی است که این بازی ها، از طریق قابلیت Backward Compatibility روی اکس باکس وان هم اجرا می شوند. در حال حاضر، Hand of Fate و Gears of War 2 روی سرویس لایو به صورت رایگان قرار داده شده اند و Styx: Master of Shadow نیز تا 27 اسفند قابل دانلود است.

سرویس اکس باکس لایو در چند وقت اخیر شرایط نامساعدی داشته و کاربران به قابلیت های کلیدی آن دسترسی ندارند. به گزارش بسیاری، امکان لاگین در اکانت و یا دانلود بازی ها هر از چند گاهی از کار می افتد. کمپانی مایکروسافت فعلا نسبت به این موضوع واکنش خاصی نشان نداده و صرفا کاربران را به صبر دعوت نموده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی