ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تحلیلگران می گویند فروش پلی استیشن 4 از 100 میلیون فراتر خواهد رفت

پلی استیشن 4 هنوز در جنگ کنسول ها پیشتازی می کند و با بی رحمی رقبایش را کنار می زند. تحلیل گران پیش بینی کرده اند که مجموع فروش این کنسول تا 5 سال آینده ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

پلی استیشن 4 هنوز در جنگ کنسول ها پیشتازی می کند و با بی رحمی رقبایش را کنار می زند. تحلیل گران پیش بینی کرده اند که مجموع فروش این کنسول تا 5 سال آینده از مرز 100 میلیون واحد عبور کند.

از زمان رونمایی از این کنسول، فروش آن همواره رشد داشته و بسیاری از بازیکنان، آن را به اکس باکس وان با سیاست های بدنام پیش از عرضه اش، که عده ای فکر می کنند این سیاست ها هنوز هم پا بر جا هستند، ترجیح می دهند.

تفکر نادرست از اکس باکس وان و قدرت سخت افزاری بیشتر پلی استیشن 4 نسبت به رقیبش، موجب شده آخرین نسل از کنسول های سونی، انتخاب دلخواه اکثر گیمر ها در این نسل باشد.

علاوه بر این ها، کنسول سونی گستره وسیع تری از انحصاری ها را شامل می شود، عناوین متنوعی همانند بازی های بسیار موفق Bloodborne و Until Dawn سال قبل، و عناوین مورد انتظاری همچون No Man’s Sky ،Horizon: Zero Dawn و The Last Guardian.

جز بازی های انحصاری AAA، پلی استیشن 4 از عناوین مستقلی همانند Ronin ،BroForce ،Not a Hero ،DayZ و ARK: Survival Evolved هم به خوبی پشتیبانی می کند.

اوضاع برای پلی استیشن 4 در سرزمین مادری اش هم بسیار بهتر از رقیبش است. عدم حضور مایکروسافت در ژاپن و رها کردن بازار آن، موجب شده بسیاری از گیمر های شرقی پسند به سونی روی بیاورند و در نتیجه بسیاری از عناوین ژاپنی هم فقط روی این کنسول عرضه شود.

تحلیل گران پیشبینی کرده اند که سونی بتواند جایگاه خود را تا 5 سال آینده حفظ کند و برند اول کنسول های نسل هشتم باقی بماند. البته بسیاری از احتمالات در این پیش بینی ها در نظر گرفته نشده اند. برای مثال هنوز نمی دانیم که کنسول آینده نینتندو، NX چگونه خواهد بود؟ آیا می تواند بازار زاپن را از دستان سونی خارج کند؟ باید منتظر ماند و دید که جنگ کنسول ها چگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فقط سونی
    فقط سونی | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    تکنولوژی متعلق به سونی

  • امیر
    امیر | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    توی این نسل شکست زشتی خورد ایکس باکس وان و نابووود شد!
    دو زانو جلوی پی اس نشسته و التما س میکنه!خحخحخ

  • مهدی
    مهدی | ۶ اسفند ۱۳۹۴

    مطمئناً میشه

مطالب پیشنهادی