ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: پنج موزیک پلیر کارآمد اندرویدی که ارزش تجربه را دارند

این اولین جعبه ابزار دیجیاتو با موضوع اپلیکیشن های موزیک پلیر نیست. اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته هفت مورد از برترین و شناخته شده ترین اپلیکیشن های موزیک پلیر موجود را در مقاله ای به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

این اولین جعبه ابزار دیجیاتو با موضوع اپلیکیشن های موزیک پلیر نیست. اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته هفت مورد از برترین و شناخته شده ترین اپلیکیشن های موزیک پلیر موجود را در مقاله ای به شما معرفی کردیم.

شهرت و آمار دانلود بالای بعضی از این موزیک پلیرها، باعث شده تا بسیاری از اپلیکیشن های کمتر شناخته شده (اما به همان میزان به روز و کاربردی) زیر سایه رقبای بزرگ پنهان شده و نتوانند به جایگاهی که شایسته اش هستند، برسند.

در جعبه ابزار این هفته سعی داریم تا پنج نمونه از چنین موزیک پلیرهایی را معرفی کنیم. البته معیار انتخاب اپلیکیشن های این فهرست،‌ بیشتر به روز بودن آنها بوده تا میزان شهرت و محبوبیت، از این رو ممکن است موارد شناخته شده ای هم در میان آنها مشاهده کنید.

در ادامه با دیجیاتو و جعبه ابزار این هفته همراه باشید.

AIMP

AIMP 1

این موزیک پلیر قدرتمند علیرغم امتیاز بسیار خوبی که در گوگل پلی کسب کرده، هنوز هم برای بسیاری از کابران اندروید نا آشناست. AIMP مزیتی دارد که بسیاری از رقبایش از آن بی بهره اند، و آن هم چیزی نیست جز پشتیبانی از فرمت های غیر معمول صوتی در کنار فرمت های رایج.

AIMP از فرمت هایی پشتیبانی می کند که شاید نامشان را هم نشنیده باشید، مثل opus و dff و tta. رابط کاربری اش شاید جذاب ترین اتمسفری نباشد که تاکنون در موزیک پلیرها دیده اید، اما در عوض ساده است و به راحتی می توان کارها را در آن انجام داد.

از امکانات خوب AIMP می توان به اکولایزر 8 بانده، ساخت پلی لیست شخصی و زمان بندی آهنگ ها برای پخش و توقف اشاره کرد. بالاتر از همه اما رایگان بودن اپلیکیشن است که هیچ گزینه ای هم برای پرداخت درون برنامه ای ندارد.

AIMP

AIMP

سازنده: Artem Izmaylov قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.8 مگابایت زبان:

BlackPlayer

Black Player 1

اگر در کنار کیفیت پخش آهنگ طراحی موزیک پلیر هم برایتان اهمیت دارد، بلک پلیر با رابط کاربری مینیمال و منحصر به فردش می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند.

بلک پلیر رابط کاربری ساده ای دارد که قابل شخصی سازی هم هست. فرمت های پشتیبانی شونده توسط آن شامل mp3، wav، ogg و flac می شوند و پخش موزیک بی وقفه (gapless)، اکولایزر و افکت های صوتی همچون تقویت باس از دیگر امکانات آنند.

بلک پلیر در دو نسخه عرضه شده: یکی نسخه رایگان و دیگری نسخه EX به قیمت 99 سنت که امکانات شخصی سازی بیشتری همچون تم و قابلیت روشن نگه داشتن دائمی صفحه نمایش را در اختیارتان می گذارد.

BlackPlayer Music Player

BlackPlayer Music Player

سازنده: KodarKooperativet قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:

Just Music Player

Just Music Player 1

بر خلاف نامش، Just Music Player تنها ابزاری برای پخش موسیقی نیست، بلکه در کنار این کار می تواند از آرشیو بزرگ موزیکی که دارد برایتان آهنگ ها را استریم کند. ده ها هزار آهنگ از هنرمندان سبک های مختلف را می توانید در این اپلیکیشن گوش کنید و حتی لیریک هایشان (در صورت وجود) را نیز بخوانید.

آهنگ های آرشیو جاست موزیک پلیر هم سبک های قدیمی و هم جدید را شامل می شوند، هر چند نباید از آن انتظار مجموعه کاملی همچون اسپاتیفای یا ساندکلاود را داشته باشید.

جاست موزیک پلیر رایگان است، اما در این نسخه باید تبلیغات گوشه و کنارش را تحمل کنید. در غیر این صورت، می توانید نسخه حرفه ای آن با قیمت 2.99 دلار را خریداری کنید که هم امکان شنیدن آهنگ های استریم شده در حالت آفلاین را دارد و هم فرمت های صوتی بیشتری را پشتیبانی می کند.

Just Music Player

Just Music Player

سازنده: LLC “JustMobi” قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:

Music Folder Player

Music Folder Player Logo

اگر دوست دارید آهنگ هایتان طبق پوشه هایشان طبقه بندی شوند، نه طبق سبک یا خواننده، این اپلیکیشن برای شماست. بگذارید رو راست باشیم، رابط کاربری Music Folder Player ابدا زیبا و کاربرپسند نبوده و واقعا ابتدایی است، اما اگر دوست دارید موزیک هایتان طبق پوشه ها طبقه بندی شوند شاید بتوانید با این ظاهر نچسب کنار بیایید.

از نظر امکانات، Music Folder Player از دیگر رقبای قدرتمندش چیزی کم ندارد. Sleep Timer برای پخش موزیک، اکولایزر پیشرفته، افکت های صوتی، حالت پیشفرض اتومبیل و ورزش و کنترل سرعت پخش آهنگ از قابلیت های خوب این اپ محسوب می شوند.

Music Folder Player هم در دو نسخه رایگان و حرفه ای عرضه شده که نسخه مجانی حاوی تبلیغات است، اما نسخه 1.99 دلاری حرفه ای نه تنها تبلیغی ندارد بلکه مجموعه ای از ویجت های مخصوص صفحه خانه نیز در اختیارتان قرار می دهد.

Music Folder Player

Music Folder Player

سازنده: ZorillaSoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:

Poweramp Music Player

Power AMP 1

Poweramp هر چقدر هم که مشهور باشد، اما هنوز مهاجرانی از iOS و ویندوزفون به اندروید هستند که از وجود این اپ در گوگل پلی بی خبرند، یا حتی امکانش هست که اندرویدی های قدیمی از قابلیت های جدیدش بی خبر باشند.

این موزیک پلیر قدرتمند، گسترده ترین دایره پشتیبانی از فرمت های صوتی را داراست، و یک اکولایزر فوق العاده 10 بانده در اختیار کاربرانش قرار می دهد. بر خلاف نمونه های دیگر، تنظیمات باس و تریبل جداگانه ای دارد، و می توان با آن تگ های آهنگ ها را به طور دستی ویرایش نمود.

رابط کاربری Poweramp بسیار زیباست، و با دانلود تم و اسکین زیباتر هم می شود. حتی ویجت آن در قفل صفحه هم قابل شخصی سازی است. البته این امکانات به رایگان در اختیارتان قرار نمی گیرد. اپلیکیشن را تنها می توانید 14 روز به طور رایگان استفاده کنید. از آن به بعد می بایست 2.99 دلار برای ارتقا به نسخه کامل و حرفه ای اپ بپردازید.

Poweramp Music Player

Poweramp Music Player

سازنده: Max MP قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.3 مگابایت زبان:

به غیر از اپلیکیشن هایی که معرفی شد، چه موزیک پلیرهای دیگری را می شناسید که شایستگی قرارگیری در این فهرست را دارند؟ با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • Sattar Ebrahimi
    Sattar Ebrahimi | ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

    تو این ۵ سال که با انواع موزیک پلیر ها کار کردم
    فقط JetAudio Plus تونست منو مشتری ثابت خودش کنه

  • سیداحمد
    سیداحمد | ۲۰ فروردین ۱۳۹۵

    Playerpro با رابط کاربری زیبا و امکان پخش موزیک بر اساس پوشه،آرتیست و ... بسیار عالیه...نسخه کرک شدش فوق العاده است دان کنید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی