ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزوده شدن اموجی های جدید به فیس بوک
تکنولوژی

فیس بوک بالاخره از اموجی های جدید خود رونمایی کرد

بعد از مدت ها انتظار، فیس بوک بالاخره اموجی هایی که مدت ها بود وعده آنها را می داد، منتشر کرد. از این پس دیگر دکمه Like تنها راه بیان احساس شما نسبت به نوشته ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

بعد از مدت ها انتظار، فیس بوک بالاخره اموجی هایی که مدت ها بود وعده آنها را می داد، منتشر کرد. از این پس دیگر دکمه Like تنها راه بیان احساس شما نسبت به نوشته ها و فیدهای خبری نیست.

بنابراین از این به بعد در زیر تمام پست های فیس بوک در کنار Like، شما امکان ارسال ۵ واکنش احساسی دیگر (Reactions) را نیز خواهید داشت. این واکنش ها شامل Love ،Haha ،Wow ،Sad و Angry خواهد بود. در تصویر ابتدای مطلب می توانید این اموجی های متحرک را مشاهده کنید.

فیس بوک هنوز اعلام نکرده که چطور از میان واکنش های احساسی متنوع، به این شش مورد رسیده است، اما مطلب اساسی تر آن است که بر خلاف وعده های قبلی، باز هم خبری از دکمه Dislike نیست. این طور که معلوم است، زاکربرگ تمایل دارد که همچنان کاربران میلیاردی شبکه اجتماعی خود را به هر نحو ممکن مثبت اندیش نگاه دارد.

برای ارسال این اموجی ها کافیست که اشاره گر ماوس را روی دکمه Like سابق ببرید تا باقی آنها ظاهر شوند. در موبایل و تبلت ها نیز می بایست روی دکمه Like لمس طولانی داشته باشید تا بتوانید با تنوع بیشتری به بیان احساس خود بپردازید.

facebook-reactions-animation

از این پس فیس بوک به جای نمایش دادن تعداد Like دریافتی هر مطلب، مجموع تعداد واکنش ها را به نمایش درمی آورد.

قرار است در طی روز جاری این قابلیت برای تمام کاربران در سرتاسر دنیا فعال شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی