ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نام تجاری Alan Wake’s Return توسط Remedy ثبت شد

آیا Alan Wake's Return، معنایی دارد یا تنها یک نام تجاری ساده است؟ کاربران وبسایت NeoGaf، متوجه شده اند که ظاهرا استودیو فنلاندی Remedy که هم اکنون مشغول کار روی عنوان Quantum Break است، در ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

آیا Alan Wake's Return، معنایی دارد یا تنها یک نام تجاری ساده است؟

کاربران وبسایت NeoGaf، متوجه شده اند که ظاهرا استودیو فنلاندی Remedy که هم اکنون مشغول کار روی عنوان Quantum Break است، در تاریخ 23 فوریه، نشان تجاری جدیدی تحت نام Alan Wake's Return یا «بازگشت آلن ویک» به ثبت رسانده.

این نام تجاری به واسطه دفتر OHIM، که مسئول ثبت نام های تجاری برای بازار تحت نظارت اتحادیه اروپا است به ثبت رسیده. با این حال باید توسط دستگاه های دولتی به تایید برسد.

دامنه ای با همین نام هم ماه ژوئن سال قبلی میلادی توسط شرکت Network Solutions LLC ثبت شده بود، هر چند هنوز این دامنه محتوایی ندارد و کاربران را به صفحه ای خالی هدایت می کند. لازم به ذکر است که Network Solutions، اصلی ترین شریک رمدی در ثبت دامنه های اینترنتی است و دامنه نخستین بازی سری آلن ویک هم توسط همین شرکت ثبت شده بود.

رمدی هنوز در حال توسعه عنوان Quantum Break است و تا تاریخ انتشار این عنوان در ماه آپریل، احتمالا خبری از پروژه بعدی این استودیو نخواهیم شنید. با این حال سران این شرکت پیش تر اعلام کرده بودند که هنوز هم احتمال برای ساخت نسخه جدیدی از سری آلن ویک وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کتیبه سپید
    کتیبه سپید | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    مطمئنم وقتی که ما پیر هم بشیم، بازم خبر از آلن ویک جدید می شنویم اما همچنان فقط در حد خبره. حرف زیاده... تا ببینیم در عمل چه اتفاقی می افته.

مطالب پیشنهادی