ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی آیپد پروی جدید
تکنولوژی

تبلت بعدی اپل به جای آیپد ۳، نسخه ای کوچکتر از آیپد پرو خواهد بود [شایعه]

مدت زیادی است که شنیده می شود اپل قصد دارد در ماه مارس از یک تبلت جدید ۹.۷ اینچی رونمایی کند. تاکنون تصور می شود که این آیپد جدید، آیپد ایر ۳ باشد، اما امروز شایعاتی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

مدت زیادی است که شنیده می شود اپل قصد دارد در ماه مارس از یک تبلت جدید ۹.۷ اینچی رونمایی کند. تاکنون تصور می شود که این آیپد جدید، آیپد ایر ۳ باشد، اما امروز شایعاتی به گوش می رسد که ممکن است این تصور را تغییر دهند.

بر طبق شنیده ها این آیپد جدید قرار نیست یک آیپد ایر باشد، بلکه باید انتظار معرفی نسخه ای کوچکتر از آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی سال قبل را داشته باشیم. برخی شواهد نیز این احتمال را تقویت می کند. مثلاً این که گفته شده محصول جدید قرار است ۴ اسپیکر داشته باشد. یا میزان رم و مدل پردازنده آن مشابه آیپد پرو خواهد بود، به علاوه این که قابلیت پشتیبانی از قلم Pencil اپل را نیز داراست.

منبع این اخبار مدعیست که اپل همچنین در حال آماده سازی نسخه ای کوچکتر از کیبورد مخصوص آیپد پرو برای این آیپد ۹.۷ اینچی است.

از لحاظ قیمت اما تصور می شود که این محصول تازه بیشتر به آیپد ایر ۲ فعلی نزدیک باشد. بر طبق پیشبینی ها قیمت این آیپد پروی کوچک از ۷۹۹ دلار آغاز و به  ۱۰۷۹ دلار ختم خواهد شد.

در هر حال آیپد جدید هر چه که باشد، می دانیم که باید انتظار معرفی آن را در کنار آیفون 5se در روز ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی