ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ فرش قرمز

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Red Carpet Rampage

red-carpet-rampage

کمتر از سه روز تا اسکار باقی مانده و تب و تاب پیشبینی ها هر ثانیه داغ تر می شود. در این بین، بیشترین حواشی مراسم پیرامون دیکاپریو می چرخد؛ آیا او بالاخره می تواند اسکارش را بگیرد؟ استودیو The Line Animation با نهایت استفاده از این اتفاقات، عنوان جالب Red Carpet Rampage را ساخته که در آن باید به دیکاپریو کمک کنید تا با کنار زدن رقبای خود جایزه اسکار را به دست آورد. البته از حق نگذریم دلیل محبوبیت بازی تنها به رویدادهای اخیر نبوده و عوامل موفقیت آمیز دیگری مانند گیم پلی جذاب و سبک گرافیکی خاطره انگیز در افزایش جذابیت این عنوان نقش داشته اند. با تجربه Red Carpet Rampage لحظات مفرحی را برای خود رقم بزنید.

Red Carpet Rampage

Red Carpet Rampage

سازنده: The Line Animation قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 26 مگابایت زبان:

Assassin's Creed Identity

assassin's-creed

بیایید با هم رو راست باشیم، اگر یخچال و جارو برقی هم سیستم عامل داشتند یوبی سافت نسخه ای از اساسینز کرید را برایشان عرضه می کرد. با وجود این که آنان در سال جاری تغییر رویه داده و نسخه ای اصلی از سری یاد شده را عرضه نمی کنند اما سود حاصل از این فرنچایز باعث نمی شود تا شاهد نسخه های فرعی نباشیم. بازی اکشن نقش آفرینی Assassin's Creed Identity جدیدترین دست پخت یوبی سافت در دسته مورد بحث قرار می گیرد. بازی در ایتالیا اتفاق افتاده و باید با انتخاب کلاس مورد نظر خود به انجام ماموریت های گوناگون بپردازید. همانند دیگر آثار نقش آفرینی، قابلیت شخصی سازی و ارتقا کاراکتر را نیز در این عنوان خواهید داشت. نسخه اندروید برای انتشار در اواخر بهار برنامه ریزی شده.

Assassin's Creed Identity

Assassin's Creed Identity

سازنده: Ubisoft قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1150 مگابایت زبان:

The Walking Dead: Michonne

the-walking-dead

استودیو تلتیل مفهوم جدیدی از تکرار فرمول های موفق را به صنعت گیمینگ نشان داده. آنان سالیانه عناوین گوناگونی را می سازند که سبک گیم پلیشان دقیقا مشابه یکدیگر بوده و تنها داستان و محیط عوض می شود. این نکته زمانی رنگ و بوی جالب تر به خود می گیرد که با همین فرمول نیز تلتیل همچنان بازی های بسیار موفقی عرضه می کند. در The Walking Dead: Michonne نیز تجربه ای همانند بازی های قبلی این استودیو خواهید داشت. داستان این مینی سری سه قسمتی بیانگر شخصیتی با نام Michonne است که نشان می دهد پس از جدایی گروه بازمانده ها، وی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند. دو قسمت بعدی در ماه های آتی عرضه می شوند.

The Walking Dead: Michonne

The Walking Dead: Michonne

سازنده: Telltale قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 812 مگابایت زبان:

Dream League Soccer 2016

dream-leage

تصور داشتن یک تجربه دلنشین از بازی فوتبال در قالب تلفن های هوشمند می تواند هر کسی را به وجد بیاورد، اما متاسفانه آثار با کیفیت کمی در این سبک برای اسمارت فون ها وجود دارد. Dream League Soccer 2016 جدیدترین نسخه از فرنچایزی است که می توان آن را از جرگه عناوین یاد شده به حساب آورد. بازی دارای ویژگی های دیگر آثار این سبک بوده و در آن می توانید با انتخاب تیم های لایسنس شده به رقابت با دیگران پرداخته یا حتی تیم مورد علاقه خودتان را بسازید. حضور یک گیم پلی زیبا در کنار گرافیکی بی نظیر می تواند دلیلی موجه برای تجربه بازی باشد. اما به تمام این موارد نکاتی مانند رایگان بودن بازی، قابلیت ساخت و ساز ورزشگاه و ... را اضافه کنید تا متوجه شوید چه اثری را از دست داده اید.

Dream League Soccer 2016

Dream League Soccer 2016

سازنده: First Touch قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 203 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • گلمراد
    گلمراد | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    یه برتری ios همین استورشه.اکثر اپلیکیشنا اول برای ios عرضه میشن.یادمه قدیم که اندروید داشتم ,خیلی منتظر اومدن اینستاگرام به گوگل پلی بودم و وقتی خبرشو خوندم که داره میاد واقعا کیف کردم .

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    Assassin’s Creed Identity معرکس! امروز گرفتم! عالیه ! شک نکنید تو خریدش!

    • arsham
      arsham | ۸ اسفند ۱۳۹۴

      اره واقعا عالیه هر چند که من با آیپد نسل اول بازی میکنم :/
      بازی آخری هم چندان دلچسب نیست نسخه موبایلی فیفا خیلی بهتره
      پ ن:ایشالا یه آیپد مینی4 یا ایر2 میگیرم تا عید :(

  • amin
    amin | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    فوتبال توی ایران اپس هستش اگر خواستید برای اندروید از اونجا دانلود کنید

  • amin
    amin | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    کلا از بازی اساسینز یه جوریایی بزارید...

مطالب پیشنهادی