ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آهنگ ساز The Witcher 3، برای نوشتن موسیقی Cyberpunk 2077 باز خواهد گشت

Cyberpunk 2077، پروژه کنونی CD Projekt Red، هنوز پشت ابر ها پنهان است و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. جز تیزری که سال 2013 از این عنوان منتشر شد، تا کنون خبر های ...

پوریا دانشور
نوشته شده توسط پوریا دانشور | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

Cyberpunk 2077، پروژه کنونی CD Projekt Red، هنوز پشت ابر ها پنهان است و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. جز تیزری که سال 2013 از این عنوان منتشر شد، تا کنون خبر های زیادی از سایبرپانک به گوش مان نرسیده.

با این حال، توسعه دهندگان این عنوان، امروز تایید کردند که Marcin Przybylowicz آهنگ ساز عنوان ویچر 3، برای این عنوان به استودیو CD Projekt Red باز خواهد گشت. بازیکنانی که عنوان ویچر 3 را تجربه کرده اند، قطعا با جادوی قطعات Marcin Przybylowicz آشنایی دارند.

Marcin Przybylowicz پیش از این با کارش روی سری ویچر، عناوینی با تم فانتزی، شناخته می شد. سایبرپانک دقیقا در تضاد با ویچر، عنوانی علمی تخیلی است و باید ببینیم این آهنگ ساز چگونه از پس تجربه جدیدش بر خواهد آمد.

به گفته سران CD Projekt Red، تعداد قابل توجهی از کارمندان این شرکت روی Cyberpunk 2077 کار می کنند و می توان امید داشت که این بازی، در سال جاری میلادی نمایشی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی