ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن ایمیل Spark در دسترس کاربران آپید قرار گرفت

بسیاری از کاربران موبایل های آیفون اپل، عاشق اپلیکیشن ایمیل Spark و اینباکس هوشمند آن هستند که می تواند تمام ایمیل ها را براساس میزان اهمیت شان دسته بندی کند. Spark فرق میان ایمیل های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

بسیاری از کاربران موبایل های آیفون اپل، عاشق اپلیکیشن ایمیل Spark و اینباکس هوشمند آن هستند که می تواند تمام ایمیل ها را براساس میزان اهمیت شان دسته بندی کند. Spark فرق میان ایمیل های شخصی، اعلانات و خبرنامه ها را می داند و البته اگر ایمیل مهمی دریافت کنید که نیازمند توجه تان باشد، سریعا آن را به شما اطلاع می دهد.

مثل تمام اپلیکیشن های ایمیل مشابه، در Spark می توان با کشیدن انگشت روی محتوای مورد نظر، آن را در آرشیو ایمیل ها قرار داد و یا به سادگی حذفش کرد. مضاف بر این، می توان اعلانات مربوط به ایمیل های مهم را برای مدتی کوتاه و از پیش تنظیم شده، غیرفعال کرد و آن ها را در حالت پنهان یا Hidden قرار داد.

Spark که با تمام سرورهای ایمیل IMAP سازگاری دارد، از امروز، در دسترس دارندگان مدل های آپید 7.9 اینچی مینی 4 تا آیپد پرو 12.9 اینچی قرار گرفته است. ورژن مخصوص آیپد Spark به گونه ای بهینه سازی شده که با صفحه نمایش بزرگ این تبلت ها سازگاری داشته باشد و تجربه کاربری مناسبی به ارمغان آورد.

علاوه بر آیپد، آپدیت جدید Spark، اپلیکیشن را با سیستم عامل WatchOS 2 و ساعت های هوشمند اپل نیز سازگاری می دهد. در پایین، می توانید اپلیکیشن Spark را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید. لازم به ذکر است که برای اجرای اپلیکیشن، نیازمند ورژن 8.3 iOS یا بالاتر هستید.

Spark

Spark

سازنده: Readdle قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 57 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی