ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس اپ فقط تا پایان سال ۲۰۱۶ از موبایل های نوکیا و بلک بری پشتیانی خواهد کرد

کمپانی واتس اپ دیروز به صورت رسمی اعلام نمود تا آخر سال 2016 پشتیبانی از سیستم عامل های قدیمی را متوقف خواهد کرد. در این دوره که پلتفرم های اندروید و iOS سردمداران این حوزه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

کمپانی واتس اپ دیروز به صورت رسمی اعلام نمود تا آخر سال 2016 پشتیبانی از سیستم عامل های قدیمی را متوقف خواهد کرد.

در این دوره که پلتفرم های اندروید و iOS سردمداران این حوزه به شمار می روند و ویندوز 10 موبایل نیز در مقام پس از آنها ایستاده، شرکت یاد شده که تحت تملک فیس بوک قرار دارد، اعلام داشته از زمستان سال بعد، دیگر از سیستم عامل های بلک بری (بلک بری 10)، نوکیا S40 و نوکیا سیمبیان S60 پشتیبانی نخواهد کرد.

همچنین اعلام شده اپلیکیشن آنها روی نسخه های 2.1 و 2.2 اندروید و ویندوزفون 7.1 نیز قابل اجرا نخواهد بود. در این راستا بد نیست بدانید واتس اپ امسال هفتمین سال تاسیس خود و عبور از مرز یک میلیارد کاربر فعال در ماه را جشن گرفت.

در ابتدای بیانیه ی مورد بحث، تیم واتس اپ نوشته: «زمانی که ما کار خود را آغاز کردیم اپل استور هنوز چند ماه بود که راه اندازی گشته بود و حدود 70 درصد از اسمارت فون ها نیز با سیستم عامل های ساخت بلک بری و نوکیا فروخته می شدند. در آن زمان پلتفرم گوگل، اپل و مایکروسافت که در حال حاضر 99.5 درصد از سهم بازار را در دست دارند، فقط در 25 درصد از تلفن های هوشمند مورد استفاده قرار می گرفتند. در همین راستا، ما بیشتر تمرکز خود را روی این مسئله خواهیم گذاشت که مردم بیشتر از چه سیستم عاملی استفاده می کنند.»

جا دارد یادآوری نمائیم که واتس اپ از زمان عرضه تاکنون پیشرفت های بسیاری داشته به طور مثال اکنون تماس صوتی دارد و گفته می شود تماس تصویری نیز به زودی برای آن ارائه خواهد شد. شاید بتوان همین مسئله را یکی از دلایل کمپانی مورد بحث برای تمرکز روی پلتفرم های رایج دانست.

همچنین در یادداشت رسمی این شرکت نوشته شده سیستم عامل هایی که قرار است از دایره حمایت واتس اپ خارج شوند، توانایی پشتیانی از امکانات جدید این اپلیکیشن را ندارند و هدف ما این است تا کاربران به بهترین روش با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی