ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار بعدی HTC در آینده نزدیک معرفی خواهد شد

در انتهای هفته گذشته نگاهی داشتیم به عملکرد اچ تی سی در کنگره جهانی موبایل با هدست واقعیت مجازی Vive و گفتیم که به نظر می رسد تمرکز این شرکت تایوانی از موبایل های هوشمند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

در انتهای هفته گذشته نگاهی داشتیم به عملکرد اچ تی سی در کنگره جهانی موبایل با هدست واقعیت مجازی Vive و گفتیم که به نظر می رسد تمرکز این شرکت تایوانی از موبایل های هوشمند به هدست های واقعیت مجازی تغییر پیدا کرده است.

غرفه HTC در MWC 2016 از هرگونه پرچمدار تهی بود ولی به نظر می رسد که موبایل برتر شرکت یاد شده برای سال میلادی جاری به زودی از راه خواهد رسید. بر اساس گفته های «درو بمفورد» (Drew Bamford)،‌ یکی از معاونین ارشد این شرکت که در بخش تحقیق و توسعه فعالیت داشته و مسئولیت Creative Labs اچ تی سی بر عهده اوست، پرچمدار تلفن های هوشمند اچ تی سی به زودی از راه می رسد.

آقای بمفورد می گوید: «اکنون کاملا متعهد شده ایم تا بهترین موبایل مرغوب بازار را توسط سری One و M به دست مشتری برسانیم. این در حالیست که توسعه موبایل های میان رده با سری دیزایر همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.»

وی همچنین در میان صحبت هایش اشاره می کند که در حال کار بر روی نسل بعدی محصولات اچ تی سی هستند: «در آینده محصولاتی بسیار جذاب به بازار ارائه می کنیم.»

احتمالا بخشی از این محصولات جذاب رابطه مستقیمی با هدست VR موبایلی خواهد داشت که اکنون به نظر می رسد شرکت تایوانی مورد اشاره در حال توسعه آن است. احتمال آن وجود دارد که اچ تی سی هدست واقعیت مجازی خود را برای پرچمدار بعدی اش تهیه کرده و معرفی نماید.

آقای بمفورد در ادامه صحبت هایش می گوید:

«این روزها طراحی تعاملی محصول در این موضوع خلاصه می شود که چگونه بتوانید دستگاه های مختلف تان را با هم سازگار کرده و این قابلیت را در اختیار کاربر قرار دهید که بتواند از هماهنگی میان آنها بهره گیرد. حال در میان تلفن های هوشمند یا محصولات پوشیدنی و هدست های واقعیت مجازی، این هماهنگی وجود دارد. تصور کنید که این محصولات با چه نظمی می توانند با هم به تعامل بپردازند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مریم
    مریم | ۸ اسفند ۱۳۹۴

    ولک بس کن تکنولوژی!!
    تکنولوژی عجب داره پیشرفت میکنه

مطالب پیشنهادی