ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنسول بعدی نینتندو در ماه ژوئن عرضه می شود

بر اساس آخرین گزارش ها، کنسول بعدی نینتندو قرار است در ماه ژوئن به بازار عرضه شود. شایعات بسیاری به این مسئله اشاره دارند که کنسول بازی NX قرار است در پاییز به بازار بیاید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

بر اساس آخرین گزارش ها، کنسول بعدی نینتندو قرار است در ماه ژوئن به بازار عرضه شود. شایعات بسیاری به این مسئله اشاره دارند که کنسول بازی NX قرار است در پاییز به بازار بیاید تا شکست Wii U در برابر پلی استیشن 4 و اکس باکس وان را جبران کند. عده ای دیگر نیز، اوایل 2017 را پیش بینی کرده اند.

اما منبع انگلیسی مذکور در مقاله ای که اخیرا منتشر کرده ادعا می کند، کنسول در ماه ژوئن عرضه خواهد شد که البته چند ساعت بعد با ویرایشی، این تاریخ به «نیمه های سال» تغییر یافت.

قبل از تغییر نوشته شده بود که «ماه آینده، نینتندو Miitomo را منتشر می سازد، اولین اپ اندروید و iOS این شرکت، و انتظار می رود که NX، پلتفرم گیمینگ خود را نیز ژوئن به بازار بفرستد.»

اما پس از ویرایش، متن چنین شد: «ماه آینده، نینتندو Miitomo را منتشر می سازد، اولین اپ اندروید و iOS این شرکت، و انتظار می رود که NX، پلتفرم گیمینگ خود را نیز حوالی نیمه های سال به بازار بفرستد.»

لازم به ذکر است که ژوئن، ماه برگزاری کنفرانس E3 2016، بزرگترین اجتماع جامعه گیمینگ است و اگر قرار به معرفی کنسول باشد، نینتندو قطعا چنین زمانی را مناسب می داند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی