ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار LG با چیپست اسنپدراگون 652 در آمریکای لاتین عرضه خواهد شد

اگر به خاطر داشته باشید، در انتهای بهمن ماه در بنچمارک GFXBench اطلاعات موبایلی از ال جی با شماره مدل H840 افشا شد. این محصول از سه گیگابایت رم و اسنپدراگون 652 بهره می برد و در آن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید، در انتهای بهمن ماه در بنچمارک GFXBench اطلاعات موبایلی از ال جی با شماره مدل H840 افشا شد. این محصول از سه گیگابایت رم و اسنپدراگون 652 بهره می برد و در آن زمان تصور شد که این موبایل همان نسخه Lite از G5 خواهد بود.

حال مشخص شده که این موبایل، نسخه ای خاص از پرچمدار ال جی است که در بازار آمریکای لاتین عرضه می گردد.

جالب اینجاست که در کنگره جهانی موبایل، ال جی هیچ اشاره ای به نسخه یاد شده نکرد و بیان ننمود که قرار است جی ۵ را با اسنپدراگون 652 نیز به دست کاربران برساند.

شرکت LG اکنون به شکل رسمی بیان نموده که این نسخه مختص کاربران مقیم آمریکای لاتین خواهد بود و این افراد قادر به خرید نمونه مجهز شده به اسنپدراگون ۸۲۰ نخواهند بود. مدیر فروش ال جی در کشور چین این موضوع را تایید کرده و اذعان داشته که شرکت LG بر اساس تحقیقات خود و بازخوردی که از سوی اپراتورهای محلی دریافت کرده، این تصمیم را اتخاذ نموده است.

این در حالیست که ال جی خبر می دهد هدست واقعیت مجازی LG 360 نیز در این منطقه جغرافیایی در دسترس نخواهد بود. مدیر فروش ال جی در چین می گوید که این تصمیم نیز ناشی از عدم علاقه کاربران این منطقه به تکنولوژی واقعیت مجازی بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی