ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارائه اپلیکیشن واقعیت مجازی فیس بوک به زودی
تکنولوژی

یکی از مدیران آکیلس: تجربه واقعیت مجازی فیس بوک به زودی عرضه می شود

شرکت آکیلس در سال 2014 با قیمت 2 میلیارد دلار به مالکیت فیس بوک درآمد، و مدت هاست که همه منتظرند تا حاصل این خرید را در قالب تجربه فیس بوکی واقعیت مجازی ببینند. مکس ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

شرکت آکیلس در سال 2014 با قیمت 2 میلیارد دلار به مالکیت فیس بوک درآمد، و مدت هاست که همه منتظرند تا حاصل این خرید را در قالب تجربه فیس بوکی واقعیت مجازی ببینند.

مکس کوهن به عنوان مدیر بخش موبایل شرکت آکیلس به تازگی طی یک مصاحبه، اطلاعات جدیدی را در این باره با رسانه ها در میان گذاشته است. طبق گفته های او قرار است به زودی بتوانیم حساب کاربری خود در فیس بوک را به هدست مجازی متصل کنیم و فیدها و ویدیوهای ۳۶۰ درجه را در آن تماشا کنیم.

او می افزاید: «با عرضه دوربین هایی چون Gear 360 شما می توانید ویدیوهای 360 درجه خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارید و دوستانتان را در حین یک سفر هیجان انگیز با خود همراه سازید.»

صحبت های کوهن گفته های قبلی زاکربرگ در خلال مراسم معرفی اسمارت فون های Galaxy S7 و S7 Edge را در خصوص نزدیک بودن یک رونمایی تایید می کند. زاکربرگ در آن مراسم گفته بود: «واقعیت مجازی در آینده به اجتماعی ترین پلتفرم تبدیل خواهد شد. فیس بوک به همراه آکیلس برای مدت طولانی خود را وقف این مسیر خواهند کرد. ما تیمی را در فیس بوک ایجاد کرده ایم تا روی توسعه نسل بعدی اپلیکیشن های اجتماعی و واقعیت مجازی کار کنند.»

هنوز هیچ تاریخی برای عرضه اپلیکیشن واقعیت مجازی فیس بوک اعلام نشده و جزئیات زیادی از آن در دست نیست. شاید آنها منتظر عرضه جهانی اسمارت فون Galaxy S7 هستند. به یاد داشته باشید، اولین کسانی که این پرچمدار سامسونگ را پیش خرید کنند، یک هدست واقعیت مجازی Gear VR را به رایگان دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی