ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در تاریخ دوم فروردین آیفون SE و آیپد پرو 9.7 اینچی را معرفی می کند

چندی پیش خبر دادیم که اپل در پانزدهم ماه مارس - ۲۵ اسفند ماه تصمیم دارد با برگزاری رویدادی، از سخت افزاهای جدید خود رونمایی به عمل آورد. اکنون ولی خبر می رسد که شرکت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

چندی پیش خبر دادیم که اپل در پانزدهم ماه مارس - ۲۵ اسفند ماه تصمیم دارد با برگزاری رویدادی، از سخت افزاهای جدید خود رونمایی به عمل آورد. اکنون ولی خبر می رسد که شرکت ساکن کوپرتینو تصمیم گرفته این رویداد را یک هفته دیرتر و در تاریخ ۲۱ مارس - دوم فروردین برگزار کند.

گزارش امروز از سوی وب سایت ری/کد منتشر شده و منبع یاد شده خبر می دهد که این رویداد در روز دوشنبه، ۲۱ مارس و در تالار اصلی شهر کوپرتینو برگزار خواهد شد.

پیش از این منابع مختلفی گزارش داده بودند که  در روز ۱۵ مارس اپل تصمیم دارد تا محصولات جدید خود را رونمایی کند و اکنون ری/کد نیز علت اصلی عقب افتادن رویداد را بیان ننموده و از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده است.

مشخصا توجه عمده در این رویداد خبری، مربوط به موبایلی ۴ اینچی موسوم به آیفون SE خواهد بود که گفته می شود یک جایگزین قابل برای آیفون 5s است. محصول مورد اشاره قرار است از آخرین سخت افزارهای توسعه یافته به دست اپل استفاده کند اما ویژگی 3D Touch در نمایشگر آن بکار گرفته نشده است.

در کنار این محصول، انتظار می رود که اپل نسخه ای ۹.۷ اینچی از آیپد پرو را نیز رونمایی کرده و پس از مدت کوتاهی آن را عرضه نماید؛ محصولی که در کنار کیبورد و قلم هوشمند اپل قابل استفاده خواهد بود. پیش از این خبر رسیده بود که اپل در رویداد مورد بحث بندهای جدید ساعت خود را نیز معرفی خواهد کرد در حالی که نسل دوم از ساعت اپل، در ماه سپتامبر و در کنار آیفون ۷ از راه خواهد رسید.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سعيد
    سعيد | ۲ فروردین ۱۳۹۵

    امروز ٢ فروردينه ، ساعته چندًمياد؟؟

مطالب پیشنهادی